[c]hassum Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg er en stor fan av Diablo serien, og har tenkt til å prøve meg på et online spill. Er temmelig usikker på hva jeg skal velge og trenger litt veiledning av dere gutta i og med at jeg aldri har vært borti onlinespill. Jeg liker mye action og er av del litt utolmodige typen, så det er helt klart en fordel hvis karakteren utvikler seg forholdsvis raskt. Jeg er ikke veldig fan av spill som har samme gameplayet som Freelancer. Hvis dere vet om spillet har en fri trail eller kan lastes ned, så hadde det vært fint om dere sa noe om dette. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Lineage 2? Jeg spiller Final Fantasy XI, og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Priston Tale er litt likt diablo. Også gratis fordi den er i beta-stadiet. Prøv det Endret 5. juni 2004 av danger_of_death Lenke til kommentar
[c]hassum Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Lineage 2? Jeg spiller Final Fantasy XI, og er veldig fornøyd med det Går det ann å laste ned FFXI? Jeg var på den offisielle siden istad, men så ikke noe måte å laste det ned på Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Sorry, las ikke det du sa om gratis trail. Ingen av spilla har det, unnskyld. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du må nok kjøpe spillet ja. Egentlig ganske absurd. Kjøpe et spill, og så må du betale for å spille det. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjøpe et spill, og så må du betale for å spille det. Men dette er jo for å tjene penger og for å holde en servern oppe. Det er ikke billig det da, med ca 100 000 spillere blir må "båndbredden" være ganske stor. Lenke til kommentar
[c]hassum Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Har lastet ned Priston Tale nå. Skal teste det hvert øyeblikk. Så meget bra ut. Lenke til kommentar
[c]hassum Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Har testet Priston Tale nå. Dette ble litt i barnsligste laget for meg gitt. Trenger noe som er litt mere mørkt å dystert. Er det noen som har noen andre alternativer. Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg kan bare anbefale FFXI!! Det er det klart beste spillet jeg har spilt Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 sacred er fett og spille online er ikke noe MMORPG. Er ganske likt diablo2 men med bedere grafikk. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Shadowbane er egentlig ganske underholdende hvis du har noen andre å spille det med. Spilte det i drøye to uker med 6-7 kamerater på LAN, og det er mange av de som fortsatte med det. Det er riktignok ikke den helt store grafiske opplevelsen, men det har helt klart en ganske god underholdningsverdi Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Mu Online kan jo være tingen. Det var iallefall gratis da jeg prøvde det for en stund siden. Lenke til kommentar
[c]hassum Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Har nå testet Priston Tale, Anarcy Online og kikket litt på en kompis som spille Lineage II. Sistnevnte så ikke så verst ut, men kompisen min skulle slutte å spille det fordi han ikke synes det var bra nok. Jeg lastet også ned benchmarken til Final Fantacy XI og må si at jeg synes grafikken så MEGET bra ut til onlinespill å være. Jeg har tenkt til å gi dette en sjanse, men ettersom jeg har forstått, så finnes ikke dette i europa for øyeblikket. Hvor har dere som spiller dette fått tak i det? Så noen amerikanske webshoper som hadde det, men hvis jeg bestiller derfra, så får jeg vel toll som ikke likner grisen? Er det noen som har noen tips om hvordan jeg kan få tak i dette på lettest mulig måte, og vil US versjon fungere mot europeiske servere når de er på plass? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hassum' date='05/06/2004 : 21:51'] Jeg er en stor fan av Diablo serien, og har tenkt til å prøve meg på et online spill. Er temmelig usikker på hva jeg skal velge og trenger litt veiledning av dere gutta i og med at jeg aldri har vært borti onlinespill. Jeg liker mye action og er av del litt utolmodige typen, så det er helt klart en fordel hvis karakteren utvikler seg forholdsvis raskt. Jeg er ikke veldig fan av spill som har samme gameplayet som Freelancer. Hvis dere vet om spillet har en fri trail eller kan lastes ned, så hadde det vært fint om dere sa noe om dette. www.mmorpg.com Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Kjøpe et spill, og så må du betale for å spille det. Men dette er jo for å tjene penger og for å holde en servern oppe. Det er ikke billig det da, med ca 100 000 spillere blir må "båndbredden" være ganske stor. Med 100000 spillere vil de jo dra inn rundt 10mill i måneden... Endret 7. juni 2004 av So Lenke til kommentar
Janster Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 EVE - Online. Rimelig kult romspill. Janster Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Starwars Galaxies! Det er konge! Men så må du betale hver måned da Endret 7. juni 2004 av Hermans Lenke til kommentar
NitroLr Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 The Saga of Ryzom er gratis for øyeblikket. Beta stadie vettu. Ganske stort å laste ned da. Så får du testa Star Wars Galaxies gratis i 14 dager nå tror jeg. Sjekk fileplanet. finner du -ALT- jo. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) på www.fileplanet.com, kan du laste ned 14 dagers prøveversjon av star wars galaxies edit: var litt seint ute Endret 7. juni 2004 av goggys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå