Stringer Bell Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Har hørt at S65 kan spille av aac filer. Hva er aac filer? er det mp3 filer omgjort til aac? da vil det si at S65 kan spille av mp3. Hvordan er kvaliteten på aac? Takker for svar Endret 5. juni 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Beklager offtopic: Men kan du bare gjøre en ting i Topic ? jeg lurer nemlig på om M65 spiller av AAC, så om du kunne skrevet S/M65 hadde jeg blitt glad ( unødvendig med ny post ) Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Beklager offtopic: Men kan du bare gjøre en ting i Topic ? jeg lurer nemlig på om M65 spiller av AAC, så om du kunne skrevet S/M65 hadde jeg blitt glad ( unødvendig med ny post ) Siemens S65 og M65 kan ikke spille av MP3. Sjekk S65 her! For M65 sjekk her! AAC filer er en egen type filer som har bedre kvalitet enn MP3. De tar mindre plass og med bedre lyd enn tilsvarende bitrate MP3. Akkurat som WMA har bedre lyd enn MP3 synes nå jeg! Endret 5. juni 2004 av tommo21 Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Beklager offtopic: Men kan du bare gjøre en ting i Topic ? jeg lurer nemlig på om M65 spiller av AAC, så om du kunne skrevet S/M65 hadde jeg blitt glad ( unødvendig med ny post ) Siemens S65 kan ikke spille av MP3. Sjekk her! For M65 sjekk her! Men AAC er et annet filformat for mp3 Lenke til kommentar
Psalm Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 AAC er MPEG4 audio, et format utviklet av Apple. AAC er et nyere og "bedre" format enn mp3, iogmed at det gir samme og bedre lydkvalitet som mp3, men tar mindre plass. Du kan lese om AAC her. Som du ser så kan en bruke iTunes for å spille av og lage AAC filer. En kan også konvertere mp3 filer til AAC filer. På Club Siemens opplyser de at telefonen har videoplayer med MPEG4 audio støtte. MPEG4 = AAC, men det virker som det er kun i tilknytning til video at en kan spille det av. Jeg vet ikke om en kan spille av kun AAC. Konklusjon: Hvis S65 kan spille av AAC filer så er dette veldig positivt, men vet noen der ute om den kan det? Har dere en kilde på det? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Beklager offtopic: Men kan du bare gjøre en ting i Topic ? jeg lurer nemlig på om M65 spiller av AAC, så om du kunne skrevet S/M65 hadde jeg blitt glad ( unødvendig med ny post ) Siemens S65 kan ikke spille av MP3. Sjekk her! For M65 sjekk her! Men AAC er et annet filformat for mp3 Takk for at du la til det i topicen, ble glad ;D For og si det sånn, håper det går på begge telefonene.. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 .Wav funker gjør d ikke d ?? Bryr meg ikke så mye uansett fordi jeg har en iRiver iFP-195TC, så jeg skal kjøpe denne uansett, siden den har bra skjerm og kamera og mange gode funskjoner som bluetooth og GPRS klasse 10 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 S65 altså, glemte å skrive det Lenke til kommentar
Psalm Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Et poeng.... S65 har ikke stereo utgang. Hvem vil høre på musikk i mono? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ikke jeg, MP3 - spillere på mobiler trenger fremdeles en stund på og utvikle seg siden d tar jo ganske mye batteri gjør d ikke d da? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ikke jeg, MP3 - spillere på mobiler trenger fremdeles en stund på og utvikle seg siden d tar jo ganske mye batteri gjør d ikke d da? Jeg trenger heller ikke Mp3 spiller på mob, men mp3 som ringetone er fett Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Et poeng.... S65 har ikke stereo utgang. Hvem vil høre på musikk i mono? Hvor har du funnet ut at S65 ikke har sereo utgang? Lenke til kommentar
Psalm Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nå skulle jeg kanskje ikke uttalt meg så skråsikkert, men les her: Club Siemens Forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå