Hamsterino Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 1. Jeg plukka opp Fury noen ganger og gikk fra 96 i Heavy Armor til 0! Jeg har fått det opp til 10 igjen, men er det ikke en potion som skal fikse det. Selv om jeg ikke vet noe om oppdraget så kan det ikke være smart å møte Dagoth Ur med så lite armor-skill! Finner ikke noe so kan hjelpe meg. 2. Burde jeg vente med å drepe han og ta sjelen hans før etter jeg har gjort hovedoppdragene? Tar det veldig lang tid? Har startet en liten "collection of souls". Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 2) må du ikke gjøre ferdig hovedoppdraget for å møte Dagoth Ur, da? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 2) må du ikke gjøre ferdig hovedoppdraget for å møte Dagoth Ur, da? Sorry, jeg glemte å skrive navnet . Jeg mente Lord Vivec. finnes det ikke potions som gjenoppretter skill? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 drit i fury, det er ikke så bra. og hvis du klarer å ta lord Vivec, burde du klare Dagoth ur også Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Vivec er pingle... Hvis du bruker levitation f.eks, eller BoBS, og angriper ham, så skyter han 3 eller 4 ganske kraftige spells etter deg. Hvis du klarer å dodge dem er det bare å drepe ham. Da bruker han bare hendene. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 uansett skal du nesten ikke bruke fury når du skal ta Dagoth ur, du skal sunder og keening, så det er lurt å begynne å trene seg opp i short-blade og blunt weapon Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 de gangene jeg har møtt dagoth ur har jeg hatt under 10 bøde på blundt og shot. men det gikk greit å ta han fordet Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg vil ikke bruke Fury, har solgt det. Men det har en enchantment som gjør sånn at jeg får damage på alle armor skills med constant effect. Og jeg får ikke fikset det. Alle armorskillsene mine har en verdi på 0! Jeg hadde 96 i Heavy Armor skill, og den gikk ned til null! Det er det som er det verste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå