EDB Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hallo Plutslig skrur pc'n min seg av. Det kommer en slags klikkelyd. Jeg tror den kommer frae hd. Jeg kjente på hd'ne og de var utrolig varme. Jeg kan ikke si noen konkret temp på hd. Men var ikke godt å holde der. Hvor varm må hd være for at den skal skru seg av? Det er en 160 gb maxtor sata hd. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvis du har 2 HDer tett sammen så blir det for varmt. Sett på en stillegående vifte, det er ikke mye som skal til for å senke temp'en betraktelig. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hallo Plutslig skrur pc'n min seg av. Det kommer en slags klikkelyd. Jeg tror den kommer frae hd. Jeg kjente på hd'ne og de var utrolig varme. Jeg kan ikke si noen konkret temp på hd. Men var ikke godt å holde der. Hvor varm må hd være for at den skal skru seg av? Det er en 160 gb maxtor sata hd. Høres ikke helt bra ut, HD'er skal ikke være så mye over 40 grader før de tar skade av det... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 40 grader bare? Er varmere enn det der. Men har satt på en stille gående vifte der nå. Har ikke skrudd seg av ennå. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du kan finne ut HD temperaturen din. Last ned everest her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå