leifkris Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Har noen en ide om hvordan jeg kan lage en slags "kondom" til en av pinnene på cpu? Har nemelig ikke noen instilinger på HK for Vcore og må derfor dra i gang noen litt mer kreative løsninger: http://www.cryptolinks.de/oc/ Som du du ser på denne siden så kan jeg kunn velge Vcore til: 1,50 1,65, 1,90. Prøver å få cpu til å kjøre i 900 men 1,65 blir for lite (kommer ikke til bios) og 1,90 blir for mye (blir for varmt, nekter å boote eller kræsjer etter kun kort tid). For å kunne velge en Vcore må jeg altså klare å isolere VID2. Å klippe den av er uaktuelt, og nei jeg klarer ikke å kjøle bedre. Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Har virkelig ingen noen ideer:( Trenger virkelig noen gode råd. Tillegs spørsmål: SiSoft Sandra viser alltid høyere Vcore en bios, ganske mye også, bios: 1,65 Sandra: 1,73. Hvem er riktig? Kan noen svare, om så bare for å si om de tror det går eller ei :smile: Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 jeg har en link til deg hvor det står hvordan man lager en luftett isolasjon til pinnene http://www.octools.com/index.cgi?caller=ar...tion/intro.html håper den hjelper deg Lenke til kommentar
Inkontinentus Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Stol på Sandra :razz: nei men seriøst, bios viser "alltid" for lite Vcore :smile: Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 du kan jo prøve å lakkere den/de aktuelle pinnene. bare husk på å la lakken tørke skikkelig før du monterer. kan ikke garantere at det funker, men hvis ikke lakken blir skrapet av når du monterer cpu'en, vil du få ett isolerende lag på pinnen. det trenger ikke være så tykt heller, siden spenningen som skal innom pinnen ikke er så veldig stor. Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Det funka, og det funka ikke :wink: Står fortsatt med samme Vcore men nå virker det som maskinen går greit på 900 :smile: Vet ikke hvorfor det virker, men takk ugansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå