mantra17 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kom over dette kabinettet på forumet på envynews.com. Trnger et kabinett med det første, og jeg synes dette var noe av stiligste jeg har sett i det siste, ikke så "harry" som andre Chenbro. Aluminium m/ USB-porter. måtte bare poste det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 synes egentlig det var litt fett jeg! stilrent osv... Kanskje vært bedre hvis de hadde droppa vinduet. Og kanskje den X'en i front, Men på en annen måte gir det kabinettet personlighet! Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) *Host*Mac*Host* Den tog'eg ikkje, mr Lautsprecher. synes du det var harry? Vanligvis synes jeg Chenbro blir for spraglet, men dette... edit: nå tog'eg an....? JA Mac..ja,litt når du nevner det Endret 6. juni 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 At det ligner på en MAC maskin. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Syntes kabinettet var ganske pent jeg, skjelden jeg sier det om ferdigmodder med dette var stilrent Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Utolig pent. Kombinerer det beste fra lian-li og ferdig modda Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 va faktisk ganske fint men det skulla vert uten vindu, så vi fikk lage det slik vi vil ha det sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå