_Prime_ Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 hei Jeg har hørt at boxed viftene bråker enn del er det sant, hvor mye de bråker(ca i dB)? Lenke til kommentar
julle Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Nei. Den er den stilleste viften jeg har hatt. Til å være en vifte som bare kjører på ca 3000rpm Så kjøler den også bra. Nå må det sies at jeg har hatt AMD før....:smile: Julle _________________________________ SSDD - same shit, different day Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Nei egentlig ikke. Lydnivået er nok "tilstede" i db, for jeg merket stor forskjell da jeg koblet den bort. Men det er en behagelig støy,(i min PC) om det er noe som heter det da :wink: Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Den er lavere enn andre vifter, mer en "brumming" om du vil - ikke sånn hvining som 5000~7000rpm vifter Lenke til kommentar
gunnare Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei! Jo min vifte til en boxed P4 1,7 ghz hviner med en høyfrekvent lyd. Støyen er ikke så høy i Db, men den er irriterende å høre på fordi den ikke har jevnt frekvensspektrum. Men maskinen min er ekstremt støysvak da, med Seagate Barracuda IV harddisk og Quiet PC strømforsyning. Når jeg slår på datamaskin nr.2 , blander støyen seg fint, og det blir greit å høre på. Noen har sagt at man kan sette ned volten til cpu-vifta fra 7,5 til 5 volt. Hvordan gjøres det? Jeg har sett både å BIOS og på hovedkortet, men finner ingen steder å stille den. Hilsen gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå