Norseman Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Så at de hadde Gainward GeForce3 Ti500 på komplett, men det var med 128MB ram, og på hjemmesidene til Gainward finner jeg bare det kortet med 64MB ram. Er det noe som ikke stemmer helt her? Er det verdt de ekstra kronene å kjøpe et kort fra Gainward i stedet for et kort fra creative/asus/abit etc? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Det er ikke et TI500 kort, det er et TI/500XP, som er Gainwards modellbetegnelse. Under står det også at det dreier seg om et Titanium 200 kort. 500 betyr at klokkefrekvensen på minnet kjører på 500 MHZ... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-14 02:00, Norseman skrev:Så at de hadde Gainward GeForce3 Ti500 på komplett, men det var med 128MB ram, og på hjemmesidene til Gainward finner jeg bare det kortet med 64MB ram. Er det noe som ikke stemmer helt her? Er det verdt de ekstra kronene å kjøpe et kort fra Gainward i stedet for et kort fra creative/asus/abit etc? det er et bra kort! Etter min mening lager Grandward de BESTE kortene! Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 jeg har det kortet der. stemmer at det er et ti200. GWs merking kan være litt forvirrende. mener at det er 550XP som er ti500 utgaven. men kortet er svinbra det, ihvertfall hvis ytelse per krone er viktig =) Lenke til kommentar
alpha-v Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 har akkurat det kortet. støtter han som sa at det er et svinbra kort..men som dere sikkert alle vet-så er det jo bedre kort kommet etter at dette kom. men jeg er meget godt fornøyd med dette.jeg trenger ikke overklokke det noe for å oppnå topp ytelse i tunge spill.men så har jeg en kraftig nok maskin utenom da.. bare kjøp-anbefales! Lenke til kommentar
Norseman Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Høres ut som et godt valg da, så da er det bare å bestille seg nytt skjermkort da tenker jeg! Begynner å bli på tide å skifte ut det gode gamle Riva TNT2 kortet mitt som har slitt seg gjennom det meste helt frem til nå. Vurderte en stund å kjøpe GF4 Ti 4400 eller Radeon 8500. Har fortsatt ikke bestemt meg helt egentlig. Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Alle som kjøper skjermkort nå om dagen og har rundt 1600-1700 spenn er *dumme* hvis de ikke kjøper GF4Ti4200. Kritikerne onanerer over kortet, brukerne besvimer av fryd, produsentene håver inn penger og alle er veldig, veldig glade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå