fo2re Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei! Har noen sett bilder av Xpress Cover som vil komme til Nokia 7610 ? Har funnet ett par nettbutikker som har de i prislista, men de er dessverre uten bilder. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei! Har noen sett bilder av Xpress Cover som vil komme til Nokia 7610 ? Har funnet ett par nettbutikker som har de i prislista, men de er dessverre uten bilder. noe sier meg at disse bildene ikke finnes enda. Jeg lette på produktsiden på nokia.com under "Personalize" og "Enhancements". Ingenting der. Jeg lette videre på bildearkivet til nokia-norge. Nothing there either.... Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg har heller ikke funnet noen bilder av de. Så de er vel ikke kommet enda, nei. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har heller ikke funnet noen bilder av de. Så de er vel ikke kommet enda, nei. hva slags farge kommer de til å ha? Noen som vet om de kommer med nye taster eller noe nytt? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 PÅ mange nettbutikker står fargene. Virker som de blir ensfargete. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tipper ensfarget med en annen farge på "stripen" som går ned på ene sida. Så bilder av en prototype i Usa - den var sort med gull istedet for rødt. Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Telebutikken selger flere slike, dog ingen bilder på nettet , med forskjellige farger på stripen Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det er så veldig dumt at man ikke kan se bildene av dekslene da! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Juppidooo Grønt deksel kan være militær grønt, spygrønt, lysegrønt osv.. Folkeopinionen vil ha bilder! Nå ! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 De kommer når de kommer. Og dessuten trenger dere dem ikke ennå siden mobilen ikke er kommet orntli ut ennå Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du går på tilbehør på 7610 på nokia.no så ser du at de har noen vesker. Men det er stygge vesker med blomster på eller hva det er. Ikke noe stilige i hvertfall. Håper derfor at nokia skjerper seg og lager fine deksler til 7610. Og legger ved mye fint annet samtidig, som themes, ringetoner, spill etc. Noen som vet hvordan dette er på 7200? Det er sikkert samma konseptet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Er det blomster Finn som har designet veskene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå