Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettleser lukker seg vis det må vise *virus*

Anbefalte innlegg

Jeg har er meget snodig problem! Ver gang nettleseren kommer inn på en nettside der det står ordet *virus* lukker det vinduet, noen som vet hva dette kan være? Jeg fant dette ut da jeg skulle gå på internett for å lete fram en gratis og bra *antivirus*.

Har prøvd med både internett explorer og opera, men det hjelper ikke, har kjørt gjennom datan med ad-aware.

Til dere som svarer: Ikke skriv ordet *virus* rett fram da, ettersom jeg ikke vil kunne lese posten lenger da :p Ta ett eller annet rundt, eller lag en skrive leif med vilje..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har nå sprunget over til naboen og lånt lap-top'en hannes for å kunne surfe på internett med den men, jeg har funnet ut at problemet er større en jeg hadde trudd, for det er ikke bare nettleserene som klikker, alle program som det står virus på vil ikke virke, hva gjør jeg?? :scared:

Lenke til kommentar

Fikk faktisk ikke fisket det :( Men, jeg lånte en ekstern hardisc av en bekjent, kopierte alt jeg har bruk for til den og formaterte/instalere windows på nytt :/ For det sto ingen plasser hvordan man kunne fjerne det uten anti virus instalert på maskinen, det sto bare vilke updater du trengte til norton for å få det fjernet :roll: Men, nå sitter jeg på min maskin igjenn, og alt er egentlig greit;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...