Polarbastard/Reserve Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei Som topic sier lurer jeg på hvordan jeg tryggest mulig kan fjerne smuss og fingermerker på en effektiv måte. Kan jeg bruke slike renseservietter beregnet på CRT skjermer, eller bør jeg holde meg unna rensevesker generelt når det gjelder TFT/LCD skjermer? Ser jo at skjermen er lagd av plast elns så jeg regner med at kjemikalier kan skade den... Prøvde å søke på Forum men fant ikke noen poster om dette. Noen her som kan gi meg noen gode råd? Lenke til kommentar
hce Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Bruk søkefunksjonaliteten i forumet, dette har vært diskutert før. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Finnes bla. pakker fra Office med en "våt" og en tørr som fungerer fint. Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Takker hce ! Det så greit ut å rense disse skjermene, ikke noe akkurat noen hokus pokus midler man trenger for å få dem rene og pene Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg bruker sånn liten klut man pusser briller med. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Foreldrene mine pleier bare å dra over med samme klut etter at de har tørket støv fra hele huset. Vet ikke om det er så lurt . Har ikke merket noen riper i hvert fall Endret 7. juni 2004 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå