andesam Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når jeg går inn i enkelte mapper på dataen så kommer det pluttselig opp et vindu hvor det står at explorer.exe fikk et problem og måtte stanses, også sånn derre om man vil sende det til microsoft eller ikke. Jeg trykker på ikke send, også skrur explorer.exe seg av, for så å skru seg på et par sekunder senere. Noen som har peiling på hva dette kan komme av? Har skanna for spyware og virus. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hadde akkurat samme problemet! Håper dette hjelper med deg: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=243050&hl= Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 kjørte en sånn fikse windows greie (boote fra cden). Men så kom det et nytt problem, nesten rett etter at jeg starta opp dataen igjen: pluttselig hoppa dataen ut til blue screen og det der stod det noe nytt: PFN_LIST_CORUPT også dumpa dataen minnet på harddisken. Noen som har peilig på hva derre er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå