bensin16 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Bilder er her ja.. testkjører nå.. Kommer bilder av testkjøringa når jeg får camera hitover.. For de som lurer på "radiatoren". Det er en varmeveksler fra en Volvo.. (lastebil) øhm, hadde en liten lekkasje i begynnelsen.. glømte å ut-putte slangen nedi GRYTA:P mere bilder er på vei.. http://home.no.net/nyttig/Toill/shit/vattnkylning/ Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 skal og bruke lastebilsradiator på mitt system, nysgjerrig på resultatene. fikk _nesten_ en spillradiator gratis (spill: heftig winch til å launche seilfly fra bakken!). dessverre så hadde ikke meldingen gått gjennom hele systemet så når jeg fant den i containeren lå det masse herp oppå... gadd ikke ta den så vi får se... finner sikkert noen vrak :wink: Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 hehe..såpass.. Nå skal jeg montere sakene.. Vil vanntrykket bli tregere om jeg bruker litt lengre slanger? par meter.. Kjører med en MJ 1000 pumpe..(100l/H) og vannet sildrer slappt.. Har ei ekstra pumpe, men trenger en overgang.. any1? Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Kult å se at også andre enn meg har fått med ullsokkene på bilde Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Oi.. hehe, har fått mye kritikk på de fine ullsokkene, men dessverre, de tilhører RimStone ;D Over til sak, nå sitter jeg og skal montere på kjølern på CPU/MB. Jeg får lett festa socket a->P4 adaptern til HK, men jeg har ikke aning på hvordan jeg skal feste MAZE2 blokka til adaptern. Har sett etter howtos på dangerden, men ingen howtos på den adapter saken der. Noen med aning? Lenke til kommentar
netconnection Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 PIV adapteren settes ikke fast på HK først, Du setter blokka oppå CPU først deretter skal adapteren settes på toppen av blokka, du får da "utvekster" på hver side av blokken og de hullene som er på Adapteren vil matche de på ditt HK. ________________ adapter | |_________| | Blokk -- | /////// | PIV CPU |-------------|--- Hovedkort _________________ Mvh. Netconnection Support http://www.netconnection.no <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: netconnection på 2002-04-14 17:51 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: netconnection på 2002-04-14 18:16 ] Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har kjøpt en maze2 selv, og fikk tilsent et piv-adapter når amd'n tryna. Har ikke fått makka meg til å skaffe meg radiator enda, men jeg så på hvordan man skulle få festa greiene... Den "overgangen" var omtrendt 1mm for stor til å passe nedi den "orginale" plast-saken som er rundt prosessor-feste på HK'et, men jeg så at hullene passet akkuratt i hullene som var på hk'et for å feste den nevnte plast-saken. Skal jeg fjærne "plast-saken", og bruke dem hullene, også vilyl-"botlene" og det dær? Lenke til kommentar
netconnection Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 PLast rammen som du nevner er kun til montering av den medfølgende intel kjøleren eller tilsvarende. Fjern denne for monternig av adapteren Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei Netconnection når får dere inn Maze3? Den er jo ute og jeg vil ha!!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: Vil vanntrykket bli tregere om jeg bruker litt lengre slanger? par meter.. Reagerte litt på lengen på slangene dine. Det vil ikke ha så mye å si med lengen av slangene. Men jo kortere jo bedre selvfølgelig. Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Quote: On 2002-04-14 19:03, netconnection skrev:PLast rammen som du nevner er kun til montering av den medfølgende intel kjøleren eller tilsvarende.Fjern denne for monternig av adapteren okai :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå