Windoge Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Noen som vet om befalskolen i militæret krever god i orden/oppførsel alle åra fra V.G.S for inntak? Tror jeg kanskje kan ha lest det ett sted, men finner det ikke igjen. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg går ut i fra at de søker folk som har god orden. Jeg søkte med inn som kystjegerbefal, men fikk beskjed at jeg ikke nådde opp. Dette tiltross for at jeg har 4 blank i snitt fra almenn, og relativt lite fravær + G i orden. Lykke til ihvertfall. Befalskolen er rett og slett en mulighet som altfor få benytter seg av. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Joa, takk. Men jeg var en rotekopp på GK nivå, det vil si dårlig i orden. Vil det har veldig stor innvirkning på når jeg skal søke befalskolen senere da? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Joa, takk. Men jeg var en rotekopp på GK nivå, det vil si dårlig i orden. Vil det har veldig stor innvirkning på når jeg skal søke befalskolen senere da? Har du greit nok snitt, blir du tatt inn til opptaksuke. På intervjuet der, vil de helt sikkert spørre deg om hvorfor ordens karakteren ikke er god. Tenk ut en forklaring nå, så blir det ikke noe problem. Vitnemål teller i grunnen svært lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå