Gilbert Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har tatt et fint bilde hvitt/grått jeg vil ha over på en t-skjorte. sitter på msn og snakker med en som har hørt om et flott papir man kan kopiere over på og derfra stryke på t-skjorte. hva slags papir er det snakk om? dessuten; hvordan kopieres fargene over på skjorta? printer: hp lj 1200 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har tatt et fint bilde hvitt/grått jeg vil ha over på en t-skjorte. sitter på msn og snakker med en som har hørt om et flott papir man kan kopiere over på og derfra stryke på t-skjorte. hva slags papir er det snakk om? dessuten; hvordan kopieres fargene over på skjorta? printer: hp lj 1200 Man må ha blekkskriver, og en type heter HP C6050A og du finner det f.eks hos MPX: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=10751 Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Clas Ohlson har T-shirt film beregnet for hvite t-skjorter, og T-shirt papir beregnet for mørke/svarte t-skjorter. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 HP selger også slikt papir. Funker bra, husk å speilvende motivet før du skriver ut. Et lite problem er at motivet ikke tåler vask så veldig godt.. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det der med å speilvende motivet kan jeg underskrive på. Hadde barneselskap, 20 glade unger skulle få hver sin T-skjorte med bilde + noe tekst. Et prøvetrykk ble kjørt ut og inspisert - ble helt topp. Deretter 19 nye trykk ut. Strøk ut første trykk på T-skjorten med uleselige bokstaver - dødskjipt, trist slutt på dagen.... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Du burde ha stilt opp ungene foran speilet, og forklart at det var gjort sånn med vilje, slik at de kunne lese det der.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 En annen ting som er svært viktig, er driverinstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå