Mafo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Samsung SGH-E100 Samsungss nye SGH-E100 føyer seg inn i rekken av små og stilfulle kamskjellstelefoner fra den asiatiske produsenten, og kan blant annet by på en fullverdig TFT-skjerm og hele 9 MB med minne, men hva mer skjuler seg egentlig under skallet til den lille godsaken? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Endelig kom den testen.Meget god test.Får nesten lyst til å kjøpe meg den,har lyst på en liten og lett mobil. Edit:La ikke merke til at det stod noe,men har denne Samsungen profiler? Endret 5. juni 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 E-100 har ikkje profiler. MEN: det "irriterende" blå lyset kan slås av. Menyvalg: 4-9-Av/På Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Synd.Men er det egentlig noen Samsung mobiler som har profiler?Hvis ikke så bør de gjøre noe med det! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 alle de nye mobiler har kamera nå for tiden, hvorfor har ikke den? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 alle de nye mobiler har kamera nå for tiden, hvorfor har ikke den? Fordi det hadde presset pris og størrelse opp.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 alle de nye mobiler har kamera nå for tiden, hvorfor har ikke den? Fordi det hadde presset pris og størrelse opp.. Mulig jeg er trang synt.Men jeg har vanskeligheter med å se at profiler har med størrelse og pris på mobiler å gjøre Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 alle de nye mobiler har kamera nå for tiden, hvorfor har ikke den? Fordi det hadde presset pris og størrelse opp.. Mulig jeg er trang synt.Men jeg har vanskeligheter med å se at profiler har med størrelse og pris på mobiler å gjøre Profiler? Var snakk om kameraet nå.. --- Hvis jeg skulle kjøpt mobil i nærmeste framtid ville jeg valgt mellom en stor og bøs telefon som f.eks. SE P900 eller Samsung M400. Den andre muligheten ville vært en liten mobil som dette, der størrelsen er fordel nr. 1 . Noe mellomting skal det ikke være noe av Men personlig synes jeg ikke størrelsen har noe å si når vi snakker om M400 og P900 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Profilter?WTF??Ingen som vet hva Profiler er??Profiler er at man kan sette på lydløs f.eks med noen få tastetrykk istede for å gå inn på tonekontroll. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ja men de snakka om at Kamera presser priser og størrelse opp! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg er nok trang synt Så ikke at det var snakk om kamera.Beklager Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Profilter?WTF??Ingen som vet hva Profiler er??Profiler er at man kan sette på lydløs f.eks med noen få tastetrykk istede for å gå inn på tonekontroll. Joda, vi vet hva profiler er, men vet ikke du hva "kamera" er Jeg ser ikke nytten i profiler, jeg . Er det ikke nok å kunne velge mellom lyd av og lyd på? Den funksjonen har da Samsung også . Men du har nok rett, Zemeckis, profil-funksjonen gjør vel ikke mobilen så mye større EDIT: Og forresten, profilTer var en skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg