konstabel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har en athlon 2500+ som jeg satt sammen i dag, men når den starter opp står det "WARNING: CPU FAN LOW RPM" men det går ikke ann å stille på RPMen. What shuld i do Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har du kobla vifta til CPU-vifte utgangen? Kva hastighet går den på? Kjem du inn i BIOS? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 skru av rpm måling i bios og i windowsprogrammet du bruker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 skru av rpm måling i bios og i windowsprogrammet du bruker Det er betryggande å ha på den sikringa. Da får du beskjed når noko er på vei ned. Dersom du ikkje bruker CPU-vifte utgangen kan du skru den av. Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg kommer inn i windows men plutselig slår pcen seg av jeg har denne viften den skal gå på 4000 rpm men hos meg går den 2300rpm http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112612&cks=PRL Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ingen?? det må jo gå og justere turtallet det står att det er variabel viftehastighet på den. men det står også att den er xp controlled, det vet jeg ikke hva er men det kan hende att det har med saken og gjøre. jo se her dette sto på produsentens hjemmeside: Attention! If you use temperature controlled CPU coolers, the temperature control mechanism of the motherboard needs to be disabled. Endret 6. juni 2004 av jan.ata Lenke til kommentar
konstabel Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Det går ikke an å stille på hastigheten og jeg har prøvd det du sa men til ingen nytte Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det går ikke an å stille på hastigheten og jeg har prøvd det du sa men til ingen nytte har du muligheten så prøv med en annen kjøler og se hvordan det blir da Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 sånn skjedde med meg å mitt ABIT KD7A kort..når alt var friskt da.....kobla cpu fan kabel til viftestyringa kom det en lignende melding opp....bare ikke bry deg om det....det skjer bare i starten Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du har ikke kobla vifta til "Fan only" kontaktene fra PSU?? på min Antec er nemlig de kontaktene temperaturstyrt... ble litt lurt der selv til jeg måtte tygge i teppet og lese El Manualos! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå