Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan


Anbefalte innlegg

Dimensionx Skrevet 18/09/2004 : 13:46

  status

previous orders

transfer ticket 

 

Dette skjer da:

 

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

 

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

 

More information about this error may be available in the server error log.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Apache/2.0.50 (Unix) Server at tickets.oslolan.org Port 80

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke... Men jeg regner med at de har noen billige fargede t.skjorter på sparkjøp/nille osv.. Og hvis ingen har mulighet til å trykke så går det ann å kjøpe papir som man pringter ut på en fargeskriver og stryker på... vet ikke hva det koster, men tror det er mulig å¨tjene noen slanter på det hvis none tar den jobben... Men jeg aner ikke hvordan resultatet blir, da

 

Som Dimensionx sier: Det hadde vært utrolig kult med nick på tskjorta:)

 

Forresten, hvor gamle er dere på hw-rekka? Ikke det at det har så masse å si, men det er kult å vite; ) Aldre har jo ingenting å si, det er jo PC vi lever for:P

Endret av clvn
Lenke til kommentar

skal ringe og høre om priser på mandag, og ja, det bør være mulighet for nick ;)

Avatar tror jeg kan bli vanskelig...

 

Synes også jeg husker noe med at det var vanskelig med å skrive hardware.no på tg t-skjortene; noe med rettigheter?

 

btw: er 17 år... der gikk muligheten for ut å ta seg en øl ;)

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar

Er 17 år her... så pub blir utelukket... Har også nevnt Megazone tidligere...

 

Må desverre takke nei til t-skjorte med mindre du får presset prisen ned til 100kr pr pop. Har bare 300kr nå.

 

Ang logo, så vet jeg ikke om vi får bruke www.hardware.no/www.hw.no med tanke på logo stjeling osv med tanke på at vi ikke egentlig representerer hw.no. Når vi tidligere har lagd t-skjorter til TG, så har vi brukt #hw.no@undernet, men siden de virker som jeg er den eneste fra den kanalen i år, så blir det vell uaktuellt?

 

Hør med hw.no, og spør om å få lov til å bruke logoen deres, evt spør om vi kan få litt penge sponsing med tanke på at vi kommer til å reklamere for hw.no på brystet/ryggen på Oslolan. Vi er jo bare rundt 10stk, er snakk om små penger for hw.no...

Lenke til kommentar

den nye siden er www.OsloLAN.org. vi fikk mail om det. kan hende du har hotmail og dem tar det som spam?

 

er litt enig med mephisto. er 17 selv og har ikke flust med gryn, så om skjorta koster bortimot billetten dit, tenker jeg meg nok om.

 

er det ikke mulighet for å flytte rekka nærmere midten da? må vel nesten hilse på hw folka, selv om jeg ikke får vært med på selve rekka. (haha er lat og gidder ikke gå langt :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...