x871kx6167ss7 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Hvor "stakkarslige" er dere? Hadde vært morsomt å være med, men jeg er ikke god eller dårlig... jeg er sånn midt i mellom.... Men dersom jeg vil være med på hw.rekka hva gjør jeg da? Hvem kontakter jeg? Endret 13. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Ok folkens... Må si meg ganske skuffet over årets påmelding, men hvis det er ønskelig, vil jeg gjerne at dere seater dere slik: 26-20 26-22 26-24 26-26 26-28 venn til blacklash venn til blacklash blacklash renzor kompis til renzor Kompisen min King_mephisto zethyr furien venn til furien 27-20 27-22 27-24 27-26 27-28 Hvis noen vil seate seg andre steder, så gjør det, men ikke ta plassen til andre. Grunnen til at jeg hopper over en plass er for at vi alle kan ha ekstra baggasje plass Hvis noen andre vil bli med, bare seat dere ved oss, rad 26 eller 27, husk å la det være en plass mellom oss. Endret 14. september 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) det kommer til å sitte en kamerat til høyre for meg; altså 2 plasser til høyre . Vær så snill og ikke sett dere der Edit: ja, teamet vært er så stakkarslig som det får blitt Edit2: Skal jeg se om jeg får skaffa noen t-skjorter? Litt liten tid nå, men noen som er interessert? Isåfall kan skaffa frem et type merke til å trykke på? Edit3: gir meg ikke, men syns det var en bra plassering king_mephisto! Endret 13. september 2004 av _Furien_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Jeg skal komme, men det står jo får f* pending enda. Har send masse mail men de svarer ikke Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Det er ikke sikkert at den ene vennen min kommer, men jeg håper enda det... EDIT: Nå har jeg registrert plass! EDIT2: Skal man ikke ha mulighet for å skrive ut biletten? Endret 13. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 EDIT2:Skal man ikke ha mulighet for å skrive ut biletten? Ja, hvordan blir det med det der? Hvis man skal skrive ut biletten selv, vil det ikke være litt for lett å forfalske en? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 i fjor var det sånn strekkode. sikkert det i år også. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 (endret) Såpass få ja... . Har betalt men det står pending fortsatt, det kan hende jeg ikke får seate meg der...Nå skjer det ting her . Da funka det fint. Endret 14. september 2004 av reznor15 Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Noen interesserte til t-skjorter ?? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En venn av meg sendte en mail og spurte hvorfor det fortsatt var pending. Han fikk svar i dag hvor det sto noe ala "vi har en haug med betalinger som vi ikke har fått registrert med BBR(?). Snakker med dem nå, og tror det skal ordnes i løpet av et par dager. Ikke veldig ordrett av det han skrev, men det ser hvertfall ut som om de prøver å løse det. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En venn av meg sendte en mail og spurte hvorfor det fortsatt var pending. Han fikk svar i dag hvor det sto noe ala "vi har en haug med betalinger som vi ikke har fått registrert med BBR(?). Snakker med dem nå, og tror det skal ordnes i løpet av et par dager. Ikke veldig ordrett av det han skrev, men det ser hvertfall ut som om de prøver å løse det. bbs , bankenes betaling sentral vil jeg tro Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 betalte hos post-i-butikk, tok 3 dager før det var regga hos OL Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) For meg tok det noen få timer.... Endret 16. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 En venn av meg sendte en mail og spurte hvorfor det fortsatt var pending. Han fikk svar i dag hvor det sto noe ala "vi har en haug med betalinger som vi ikke har fått registrert med BBR(?). Snakker med dem nå, og tror det skal ordnes i løpet av et par dager. Ikke veldig ordrett av det han skrev, men det ser hvertfall ut som om de prøver å løse det. bbs , bankenes betaling sentral vil jeg tro Kan det nok ha vært ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vhis jeg dropper å sitte ved siden av de jeg skulle sitte ved siden av, og heller setter meg ved siden av dere, lover dere å ikke bite da? Er forresten interisert i t-skjorte:) Info: Er 16 år, gamer litt, men er ikke CS freak.... <- i know, stupid description:P Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Vhis jeg dropper å sitte ved siden av de jeg skulle sitte ved siden av, og heller setter meg ved siden av dere, lover dere å ikke bite da? Er forresten interisert i t-skjorte:) Info: Er 16 år, gamer litt, men er ikke CS freak.... <- i know, stupid description:P hehe, jeg er ikke imot cs-spillere, blir bare litt irritert når de skriker som værst! Fremdeles nesten ingen som er interessert i t-skjorte?, skaffer ikke bare en eller to, (hvis jeg kan), må vel minst ha 5 tenker jeg... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 joda book meg for en t-skjorte. sålenge det ikke bare er den fra microplex da. hva skal være på skjorten? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Noen som veit hvordan jeg flytter biletten min til en annen? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 status previous orders transfer ticket Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Skriv meg opp for T-skjorte! mail: jonaslindstad -at- gmail.com *glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå