Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok folkens... Må si meg ganske skuffet over årets påmelding, men hvis det er ønskelig, vil jeg gjerne at dere seater dere slik:

26-20                    26-22               26-24      26-26        26-28

venn til blacklash venn til blacklash  blacklash    renzor   kompis til renzor

Kompisen min        King_mephisto       zethyr      furien  venn til furien

27-20                    27-22              27-24      27-26         27-28

Hvis noen vil seate seg andre steder, så gjør det, men ikke ta plassen til andre.

Grunnen til at jeg hopper over en plass er for at vi alle kan ha ekstra baggasje plass :D

Hvis noen andre vil bli med, bare seat dere ved oss, rad 26 eller 27, husk å la det være en plass mellom oss.

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

det kommer til å sitte en kamerat til høyre for meg; altså 2 plasser til høyre ;). Vær så snill og ikke sett dere der :)

Edit: ja, teamet vært er så stakkarslig som det får blitt ;)

Edit2: Skal jeg se om jeg får skaffa noen t-skjorter? Litt liten tid nå, men noen som er interessert? Isåfall kan skaffa frem et type merke til å trykke på?

Edit3: gir meg ikke, men syns det var en bra plassering king_mephisto! ;)

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar

En venn av meg sendte en mail og spurte hvorfor det fortsatt var pending. Han fikk svar i dag hvor det sto noe ala "vi har en haug med betalinger som vi ikke har fått registrert med BBR(?). Snakker med dem nå, og tror det skal ordnes i løpet av et par dager.

Ikke veldig ordrett av det han skrev, men det ser hvertfall ut som om de prøver å løse det.

Lenke til kommentar
En venn av meg sendte en mail og spurte hvorfor det fortsatt var pending. Han fikk svar i dag hvor det sto noe ala "vi har en haug med betalinger som vi ikke har fått registrert med BBR(?). Snakker med dem nå, og tror det skal ordnes i løpet av et par dager.

Ikke veldig ordrett av det han skrev, men det ser hvertfall ut som om de prøver å løse det.

bbs , bankenes betaling sentral vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar

bbs , bankenes betaling sentral vil jeg tro ;)

Kan det nok ha vært ja ;)

Lenke til kommentar

Vhis jeg dropper å sitte ved siden av de jeg skulle sitte ved siden av, og heller setter meg ved siden av dere, lover dere å ikke bite da? Er forresten interisert i t-skjorte:)

Info: Er 16 år, gamer litt, men er ikke CS freak.... <- i know, stupid description:P

Lenke til kommentar
Vhis jeg dropper å sitte ved siden av de jeg skulle sitte ved siden av, og heller setter meg ved siden av dere, lover dere å ikke bite da? Er forresten interisert i t-skjorte:)

Info: Er 16 år, gamer litt, men er ikke CS freak.... <- i know, stupid description:P

hehe, jeg er ikke imot cs-spillere, blir bare litt irritert når de skriker som værst! :realmad:

Fremdeles nesten ingen som er interessert i t-skjorte?, skaffer ikke bare en eller to, (hvis jeg kan), må vel minst ha 5 tenker jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...