Nobrains Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg kjøpte og betalte ticket for 2 uker siden...det står ennå pending, det samma gjør det for en venn av meg. Jeg betalte med KID nummer mens vennen min skrev kid nummer som melding han hadde lest et eller annet sted at han måtte det. Jeg har sjekka nettbanken min og til og med kvitering oblat som jeg har fått og kontonr og alt stemmer. Er det jevla treige ?`har jeg gjort noe feil ? ... siden jeg har kvittering og er 101% sikker på at det er riktig banknr er jeg ikke stressa, men begynner og bli småirritert. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 du fikk med deg kid- nummer probl. til oslo lan. du skulle ha fått en mail om det. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 folkens PLZ!!! Send meg en mail hvis dere skal bli med på hw.no rekka! Er pr nu bare 5 stk som har meldt seg på... SEND MAIL ELLER PM [email protected] Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) folkens PLZ!!! Send meg en mail hvis dere skal bli med på hw.no rekka! Er pr nu bare 5 stk som har meldt seg på... SEND MAIL ELLER PM [email protected] skulle gjærne ha gjort det, men jeg tror ikke en klan på 5 stk. passer inn der azz. Endret 8. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvor sånn ca sitter hw rekka da ? Jeg har jo krav til seating 1: ikke sitte i kald trekk 2: ikke sitte der det ikke kommer ny luft i hele tatt / dødsvarmt 3: ikke lengst mulig vekk fra dassen 4: nærheten av der ting skjer, feks scene eller kafeteria/butikker ... kanskje jeg er kravstor Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Tror nok vi seater nest nederst til høyre "pulja" (litt oppe og i midten), eller hvis vi får plass, på den andre ovenifra og ned til høyre "pulja" Endret 8. september 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hvorfor så langt nede og ikke sett sted i midten? Er det enkelt å se storskjermen helt nederst? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Noen som vet om det er lov til å ha med seg fil server? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 hvorfor skulle det ikke være lov? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 pga strøm og slik. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 pga strøm og slik. Det er sikkert ikke lov, men det er veldig mange som alltid gjør det og ingen går egentlig rundt og sjekker... Ingen kommer hvertfall til og svare deg "det er lov" Bare ta den med du værste fall må du koble den fra, men det tviler jeg sterkt på. Sånn egentlig er det jo satt av strøm og nettverk til bare 1 pc per person...men tviler på at oslolan blir fullt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 pga strøm og slik. Det er sikkert ikke lov, men det er veldig mange som alltid gjør det og ingen går egentlig rundt og sjekker... Ingen kommer hvertfall til og svare deg "det er lov" Bare ta den med du værste fall må du koble den fra, men det tviler jeg sterkt på. Sånn egentlig er det jo satt av strøm og nettverk til bare 1 pc per person...men tviler på at oslolan blir fullt. oki. regner med å bli ferdig med prosjektet mitt 50% plexi, 50% tre før oslo lan. det skal da bli min filserver. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvordan registrere man plasser? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hvordan registrere man plasser? du må ha betalt billettene først Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hvorfor så langt nede og ikke sett sted i midten? Er det enkelt å se storskjermen helt nederst? Du liker bråk du eller? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) hvor sitter dere som ikke skal være me dpå HW rekka da folkens? (blei ikke HW på meg) der har vi da meg. flere som kommer ved siden av meg, blir vel en 10-15 tilsammen (håper jeg ) EDIT: flytta meg litt vekk fra der bilde viser, 4 plasser bort og med skjermen andre veien. fortsatt samme rad da. *for lat til å update bilde* viser jo nesten hvor jeg er da... BTW SuperSlask er mitt nick der.. Endret 12. september 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvor kommer hw rekka å være? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 er den ikke plassert enda? hmm.. kan dere ikke legge den borte ved meg der da? så er jeg liksom en del av den likevel Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Hvor man ge tror dere at kommer på hw rekka? EDIT: Nå har jeg kjøpt bilett! Endret 12. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) megselv og zethyr, er litt usikkre enda, siden vi ikke vet om det kommer mange "kjente" (da handler det nok om cs-folk, som jeg ikke tror dere vil ha på rekka ) Men, uansett om vi setter oss ved rekka eller ikke (hvor setter den seg forresten ?, nedest til høyre-feltet? ) Så håper jeg at noen her på hw.no vil "joine" oss i "Team Stakkar". Vi satt på TG med ett patetisk banner, for de som så oss , kom på radion for navnet også! Tanken er å få igang et cs-team, som skal være så elendig som mulig (altså stakkarslig ) Tror vi ihvertfall trenger et par stykker, så PM meg hvis noen er interessert! TS powwaaa :p Endret 12. september 2004 av _Furien_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå