ASDASDKL2131 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) hvor mye er 1 kg gull egentlig verdt da? Mellom 80 og 110k. Endret 29. august 2004 av XoRc Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som har fått bekreftelse på at de har betalt? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noen som har fått bekreftelse på at de har betalt? ikke jeg ihvertfall, betalte på mandag Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 tok nesten 2 uker for meg i fjor. har ikke fått bestilt enda jeg, må vel gjøre det snart. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 jeg betalte på torsdag. står pending enda. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Compoene var råtne i fjor? Jeg var med i CS compoen på TG og OL. Tg sin i 2004 var rett og slett latterlig. Mega dårlig info, måtte arrangere første match selv, vente på server og alt mulig. Det var også vanvittige regler på configen. Måtte laste ned egen cfg fil, og kunne kun endre på noen småsaker. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Ok, er det egentlig noen som er med på en HW.no rekke ? (huh, har endelig fått registrert betalinga ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 åh, ja jeg er med på HW.no rekke... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) jeg sliter med betalingen jeg.. er det lov med sparkesykkel der? Endret 31. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 seff er det lov med sparkesykkel. t.o.m. skateboard er lov på OL Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har endelig fått bekrefta betalinga! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg og. Jeg er karen som sitter heelt øverst til høyre. Kommer til å "pakke" seg med folk rundt meg ettersom det skal sitte rundt 15 folk der etterhvert. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 (17:16:54) <funkY--> hoho (17:17:01) <funkY--> jeg har den leeteste tagen blandt alle på seatmapet =) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Tenkte å kjøpe billetter i helgen? Noen som vet hvor den hw.no-rekken er? Er den åpen for alle? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Får troligvis stipend neste uke, da blir det billett! Nå må jeg få vite!!! HAR DU LYST TIL Å VÆRE MED PÅ HW.NO REKKA?? I så fall, LES DETTE Send meg en e-post @ [email protected] eller send en PM. Skriv også evt hvem dere vil sitte med. Om 1 uke kommer jeg til å sette opp hvem som er med, dermed kan resten få sende meg mail eller PM om hvem de vil sitte sammen med. Fortell meg både kallenavn og ordentlig navn på deg selv, og den du vil sitte med, da jeg kan få mail som sier: "jeg vil sitte med Karl-Olav". Og jeg seff ikke vet hvem Karl olav er... Hvis du ikke har noen spesielle sitte-ønsker, så bare si ifra at du vil være med, så plasserer jeg dere et sted. De som er med i clan/"clan" som er over 4 personer som ikke er aktiv innen hw.no/søstersidene kan finne seg andre steder å sitte... gjerne nærme rekka, grunn til dette er ikke personlig, men det blir bare dumt når flere hw.no medlemmer må sitte på kanten, mens det sitter en gjeng med ukjente i midten... Det er mulighet for Hw.no-rekke t-skjorter, men dette vil ikke bli mitt ansvar, hvis noen har tid, og føler for det (kanskje tjene et par slanter) så kan hvem som helst ta ansvaret... (så lenge du gjør en god jobb) Hvis du har kontakter, kan du sikkert fått proff-printa t-skjortene, ellers kan du rett og slett kjøpe blanke t-skjorter på cubus, og sånn printbar strykepapir, og stryke det på. Dette får du bestemme selv (med oss seff ) Hvis du føler for å ta ansvaret for dette, si ifra så fort som mulig, så vi får antall som har lyst på t-skjorte og fått igang en logocompo så fort som mulig Endret 5. september 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (17:16:54) <funkY--> hoho(17:17:01) <funkY--> jeg har den leeteste tagen blandt alle på seatmapet =) Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg kan bli med på hw.no rekke! Kan godt sitte ved siden av gamere hehe Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) *Vente på at mamma kommer hjem så jeg kan spørre om jeg får lov!!!* JEG VIL!! Jeg vil sitte i Hw.no rekka dersom jeg kommer, men er det greit at jeg har to venner ved siden av meg, eller er det litt dumt? Han ene er faktisk medlem av hw, tror jeg... Jeg har aldrig vært på lan som det er mere enn 300 stk. på. Er det lurt å vente en time tter opings tiden, slik at man lipper unna den værste køen, eller burde man vente enda lengere? Endret 8. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 *Vente på at mamma kommer hjem så jeg kan spørre om jeg får lov!!!* JEG VIL!! Jeg vil sitte i Hw.no rekka dersom jeg kommer, men er det greit at jeg har to venner ved siden av meg, eller er det litt dumt? Han ene er faktisk medlem av hw, tror jeg... Jeg har aldrig vært på lan som det er mere enn 300 stk. på. Er det lurt å vente en time tter opings tiden, slik at man lipper unna den værste køen, eller burde man vente enda lengere? Se ann været er ett godt råd i alle fall. Ikke lurt å stå ute å vente med en pc mens det regner. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 neida, køen er ikke noe problem. når dem først åpner går det radig. BTW jeg digga kø systemet til TG i år, maken til kjapt system hadde jeg ikke drømt om engang. på OL kan det ta litt lengre tid grunnet vi ikke kan bruke ptn korta våre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå