Jeremy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Var der i fjor og må si at det var ganske så skuffende oppmøte. Vi var ikke mer enn 6-8 folk på en rad! Spill-compoene var også dårlig organisert. Eneste positive var det stabile nettverket og bra aircondition. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 ser at de har updata sida nå.. Date: 30.09.04 - 03.10.04 Place: Vallhall - Oslo Price: NOK 500,- Daypass: (w/o pc) NOK 100,- and NOK 200,- deposit Opens: 30.09.04 12:00 Ticket sales: 21.08.04 00:01 No. of Seats: 3000 Network: 100Mbit Internet: 1Gbit #oslolan @ QuakeNet #oslolan @ EFnet Road description: click! ( TBA - To be Anounced ) betyr dette at billettene blir lakt ut kl 00.01? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ja, at de er i salg med en gang over midnatt. (eller 1 minutt over da) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 er jo ikke akkurat lik stress med OL billetter som med TG billetter da. kan handle billetten i døra om du vil her. jeg skal selv vente noen dager for å få avklart hvem i den nye klassen som skal være med, så handler vi sammen. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Noen som veit hvor lang tid man har på seg for og få billett? Eller vil de i det hele tatt klare og fylle opp? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Noen som veit hvor lang tid man har på seg for og få billett? Eller vil de i det hele tatt klare og fylle opp? du kan kjøpe bileter helt fram til det starter tror jeg .. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Noen som veit hvor lang tid man har på seg for og få billett? Eller vil de i det hele tatt klare og fylle opp? du kan kjøpe bileter helt fram til det starter tror jeg .. Så man trenger ikke å stresse med å sikre seg billett? Endret 20. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Noen som veit hvor lang tid man har på seg for og få billett? Eller vil de i det hele tatt klare og fylle opp? du kan kjøpe bileter helt fram til det starter tror jeg .. Så man trenger ikke å stresse med å sikre seg billett? det kommer jo ann på om alle fårsvinner i natt da.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Noen som veit hvor lang tid man har på seg for og få billett? Eller vil de i det hele tatt klare og fylle opp? du kan kjøpe bileter helt fram til det starter tror jeg .. Så man trenger ikke å stresse med å sikre seg billett? det kommer jo ann på om alle fårsvinner i natt da.. Det var jo det nixon spurte om! Om billettene ville ryke fort, og du sa at man kunne kjøpe helt frem til start. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Noen som veit hvor lang tid man har på seg for og få billett? Eller vil de i det hele tatt klare og fylle opp? du kan kjøpe bileter helt fram til det starter tror jeg .. Så man trenger ikke å stresse med å sikre seg billett? det kommer jo ann på om alle fårsvinner i natt da.. Det var jo det nixon spurte om! Om billettene ville ryke fort, og du sa at man kunne kjøpe helt frem til start. oki.. surra litt der.. jeg veit ikke om de vil ryke fort men jeg regner med at de vil bli solgt fram til start. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg skal på OsloLAN. Sitter og venter på å få bestille billetter. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Jeg skal på OsloLAN. Sitter og venter på å få bestille billetter. meg og.. sitti her lenge nå.. veit du noe om hvor jeg gjør det på sia dems? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) nevermind Endret 20. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) jeg får ikke tilsendt passord jeg.. har dere også prob.? Har bestilt billett allerede jeg. Gmail Endret 20. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 jeg får ikke tilsendt passord jeg.. har dere også prob.? Har bestilt billett allerede jeg. Gmail jeg og.. men ikke reservert seter da.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Da var billettene bestilt Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 spørsmålet om man trenger å stresse ble vel besvart før dere spurte, takk for at dere tok dere tid til å lese, setter stor pris på det. NEI man trenger ikke stresse, billettsalget stenger vel ca 1 uke før det starter, men du kan kjøpe billetter i døra som forrige år. de kommer mest sannsynlig ikke til å fylle opp. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 er det noen somhar problemer med betaling? We have some problems with kidpayments at the moment. Please enter the KID number in the message field! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 er det noen somhar problemer med betaling? We have some problems with kidpayments at the moment. Please enter the KID number in the message field! Feil kontonummer. Skal være 51 istedet for 61 en plass i nummeret. Sjekk tickets-siden. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) det står ikke 51 i mitt kid nummer er det Account-number du mener? hvor på sida dems ligger den infoen? Endret 21. august 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå