Superslask Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 dørene åpner 12, det vil si i praksis ca. ett-halv to. er der selv halv tolv tror jeg. må seff ikke være pizza, kongen, kan være babb for min del Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 reznor15 Skrevet 29/09/2004 : 14:22 Sorry for at ikke vennen min har reservert plass på 28, det er noe med registreringssysytemet som har svikta og han får ikke registrert seg...Når er det man bør møte opp ved vallhall? Dørene åpner klokka 12 men holder det at man er der rundt 11:30? ok, bare lurte på om jeg ville bli ensom:P Forresten, det er vell ingen som kjører E-18 forbi Knapstad (østfold) som har plass itl en til? Hadde vært veldig kos å komme opp litt før kl7 på kvelden:s er avhengig av at mamma kjører, og hun slutter ikke tidlig på jobb:( Send en PM / send en sms til 400 13 575 hvis du kjører desn strekningen. Jeg er med på mat på fredag:) Ble det noe av de t-skjortene? *vil ha* -Clvn Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) OT: specs: transistorer, kondensatorer, dioder, resistorer, tyristorer, IC'r, diverse plast - epoxy - metall, magneter, ledninger, positivt ladede ioner, negativt ladede ioner, brytere, diverse kontakter/porter, og til slutt: luft! Du har glemt cicilium(Sikkert skrive feil...), det er det prosessoren er laget av... EDIT: Regner med at det skal forestille en pc.... Endret 29. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 OT: specs: transistorer, kondensatorer, dioder, resistorer, tyristorer, IC'r, diverse plast - epoxy - metall, magneter, ledninger, positivt ladede ioner, negativt ladede ioner, brytere, diverse kontakter/porter, og til slutt: luft! Du har glemt cicilium(Sikkert skrive feil...), det er det prosessoren er laget av... EDIT: Regner med at det skal forestille en pc.... Silisium. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hehe, takk for den! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Forresten, det er vell ingen som kjører E-18 forbi Knapstad (østfold) som har plass itl en til? Hadde vært veldig kos å komme opp litt før kl7 på kvelden:s er avhengig av at mamma kjører, og hun slutter ikke tidlig på jobb:( Send en PM / send en sms til 400 13 575 hvis du kjører desn strekningen. Ble det noe av de t-skjortene? *vil ha* Heh, trodde det for det meste var folk fra Oslo som dro til OsloLan... T-skjortene er bestillt... Husker ikke om det var Furien eller renzor som bestillte... Men den som bestillte: bestillte du 20xt-skjorter, eller bare så mange som var etterspurt? kanskje kjære clvn kan kjøpe en og Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) t-skjortene er i hus håper virkelig alle skulle ha : - King_mephisto - kameraten til King_mephisto - clvn - DimensionX - Natrium - It's me - Zethyr - Menmonic - meg - reznor15 - blackslash de er i størrelsen L, og koster 100,- Edit: trykket er på fremsiden, og jeg synes det ble seende bra ut Endret 29. september 2004 av _Furien_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Wee... Huske å ta ut penger... Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvor sitter alle folka her fra gamer.no? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Yes, nydelig timing, for der ble pcen min helt "krøl" Windows tok "tilbakestilling" og slettet 100gb med filmer + ale filene i Mine dokumenter:( Men uhell i uhellet, så hadde jeg SuSE linux med en backup av mine dokumenter.. Men siden ikke linux kan skrive til NTFS, så skulle jeg lage en FAT32 partisjon... når jeg gikk inn i partition magic så sto linux-partisjonen som unnallocated, men den funka jo fortsatt... Så jeg frigjorde litt plass (på samme fysiske disken som linux lå på) så det også ble unnallocated.. Det som skilte de feltene der det sto unnallocated var en annen partisjon Så jeg trykket på fullfør (eller hva det sto..) Det som skjedde da var at partition magic tok plass fra linux-partisjonen for å lage fat32... Konklusjon: mistet 150 filmer, 1,5 gb med dokumenter, backup'en av dokumenter og linux.... *glede seg til windows går konkurs pga linux...* EDIT: Får sikkert fikset pcen i kveld/oppe på lanet:) Jeg komer seff fortsatt, bare litt frustrasjon som måtte ut..... Endret 29. september 2004 av clvn Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 da man sier e"Eid"? hehe neida, skal ikke erte. er rimelig sikker på at du finner igjen tingene dine ved å bruke GetBackData. aner ikke hvor man laster det ned, men sjekk på www.download.com eller www.google.com tar litt tid å scanne igjennom, men den finner masse rart som du sikkert har sletta for lenge siden også. du må fortsatt ha plass som du kan kopiere dette over til. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Konklusjon:mistet 150 filmer, 1,5 gb med dokumenter, backup'en av dokumenter og linux.... *glede seg til windows går konkurs pga linux...* Min bestefar sa alltid: "En dag, når du får deg en PC, så må du huske å ALLTID partisjonere eller kjøre Harddiskene dine i Raid." Var kanskje ikke ordrett... Hvis du partisjonerer, og lar media filene ligge på en annen partisjon som system filer, så skjer dette aldri... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 takk for tipset, Dimensionx... håper det hjelper Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 King_mephisto: Jeg hadde det på 2 fysiske hd'er.. 1 for win+isoer og en for media og dokumenter... Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 skal du ikke til OL da? 150 filmer er første natta det men seriøst sjekk etter det programmet, jeg vet 100% sikkert at det kan redde alle filene dine, såfremt du ikke har fylt disken igjen allerede og overskrevet det. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 jeg kan ikke se hvor på siden det står når dem stenger. regner med at det er 12, men noen som kan bekrefte? trenger å vite dette.... har nemlig rota bort pinkoden til det nye nummeret mitt, fordi jeg skulle bruke opp kontantkortet mitt først (2 mnd'r siden) så har jeg ikke mere spenn på kortet, og finner ikke pinkoden til det andre kortet. herlig hva? btw, ingen som vet om netcom sender en vanlig pinkode når man får abbonentet? 1234 elns liksom? eventuelt hvor jeg kan ringe for å få tak på pin? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 har nemlig rota bort pinkoden til det nye nummeret mitt, fordi jeg skulle bruke opp kontantkortet mitt først (2 mnd'r siden) så har jeg ikke mere spenn på kortet, og finner ikke pinkoden til det andre kortet. herlig hva? btw, ingen som vet om netcom sender en vanlig pinkode når man får abbonentet? 1234 elns liksom? eventuelt hvor jeg kan ringe for å få tak på pin? Telefonautomater? Vet ikke helt når det stenger, men pleier å være i 15 tida? kan ikke si noe sikkert Men folk drar jo oftest fra 9-stenge tid... Gjør ikke no å dra litt tidligere? kommer hjem noen timer tidligere? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 joda, eller venner med mobil skal dra litt tidligere, gjør alltid det. dem tar jo nettverk og strøm 1 time eller 2 før det stenger helt. tenker jeg drar ved 8-9 tiden jeg. rekker å våkne og mekke fòr og pakke. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hvor sitter dere hw folka da montro? *glede seg masse til OL 04 i morgen * Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Er det 80 cm i dybden eller bredden? (bordplassen) Endret 29. september 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå