Gå til innhold

Informasjon rundt OsloLan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som skal sitte på Row 26, Seat 28??? Kommer det noen på den plassen i det hele tatt, eller hva? Det hadde vært fint å få oppklart ,for hvis det ikke skal sitte noen der så kan jeg ha enda en venn der:D

 

Jeg tar med brus i massevis:) men jeg skal også ha med en flaske med "icetea fun light" tenker på å køpe 1,5 liter'er med brus i steden for små bokser, for det er mindre kullsyre i stpore flasker:)

 

Skal også ha med et mini-kjøleskap til å ha litt forskjellig mat i;) (de te ikke på mer enn 60w da)

 

Noen som blir med ut og spise pizza en av dagene? De er utrolig godt med god mat etter mange timer uten god mat!

 

*glede seg til lan*

Endret av clvn
Lenke til kommentar
10 liter er vel egentlig minimum av hva som er forsvarlig, med tanke på varme osv.

 

på TG i år gikk det vel med rundt 25-30 liter cola. blir vel litt mindre på OL, avhengig av hvor bra lufteanlegget er.

*Ta fram kalkulator for å regne*

 

30l. / 4 dager = 7.5l.

 

Då må du være tørst!

 

EDIT:

Er det lov å ta med to skjermer?

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

kan poste rekka på nytt:

 

Rad 26:

 

16 - Martinbest

18 - Zac

20 - Thunder^HP

22 - The_Lightning

24 - Blackslash

26 - Renzor

28 - Kompisen til Renzor

30 - Clvn

32 - Kompis til Clvn

 

Rad 27:

 

20 - Kompisen min (CombatKenneth)

22 - Meg

24 - Zethyr

26 - Furien

28 - Kompis til Furien

 

De som har venner eller seg selv som har en holdt av plass, må reservere denne i morgen før 15:00, ellers kan hvem som helst andre her ta den

Lenke til kommentar

hehe, vedder du på at jeg ikke gjorde det?

 

2 kasser med halvlitere, pluss noen på Pizza Driver.

 

er ikke lov med 2 skjermer egentlig, ifølge hva dem sa på forumet dems i fjor. men du har ikke plass til dette om du ikke setter av et extra sete ved siden av deg selv. noe som forøvrig er litt frekt siden det blir mye fullere i år enn i fjor og året før der.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at vi har mellomrom mellom alle sammen dah...

 

Bordet er 80 cm bredt? De to skjermene vil jeg tippe at blir litt over 1 m.

Vi sier 1.2m for å være på den sikre siden!

 

80cm - 120cm = -40cm

 

-40cm / 2 = -20

 

Da blir det 20 ekstra cm på hver side... og skjermene regner jeg med ikke er så brede!

 

Jeg er i regnehumør idag :p

 

EDIT: Fikk akkurat bekreftet at jeg kan ta med meg to skjermer... en 19, og en 21(tror jeg) :wee:

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

vært ofte på store LAN's, backslash? man gror liksom til uansett hvor liten plassen er.

 

har selv vært på utrolig mange LAN's med liten plass, men jeg husker ikke plassen i etterkant, plages heller ikke av det der og da.

 

det værste med liten plass er vel egentlig duden på andre siden, som skal presse 52" CRT'n sin så langt inn i nesa di som det overhodet er mulig. har forøvrig lært meg at det blir bedre om jeg prøver å samarbeide litt med dem, sette skjerm annenhver bortover osv.

 

dessuten, med det regenstykket ditt får du en pall i skrittet. kan aldri sitte i midten av to plasser.

Lenke til kommentar
pizza eller lignende på fredag, folkens? dere er med på den?

tror nok jeg er med ;)

 

men vennen min får kanskje ikke regga plass før den tid, siden han sliter litt med å få betalinga registrert :hrm:

Be han om å ta med kvitteringa til Oslolan, så fikser de nok det der... Eller ring dem, han kan også scanne inn kvitteringa, og maile dem den.

 

Tror nok ikke det blir no pizza på meg da dette kan tynne ut lommeboka litt, KANSKJE, men er litt avhengig av kompisen min... Vi har en tradisjon med å spise kebab når vi først skal spise no... Er billig, godt og mettende (30-45kr avhengig av størrelsen(45kr er ikke værst med tanke på at den er GIGANTISK))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...