Nilsen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) har planer om å ta meg en tur på oslo lan i år. noen som har noen dato på når den er? gjerne en link til nettsida dems å. er det partyticket.net som tar seg av bilettsalget? #Edit av moderator - Endret emnefeltet til noe mer beskrivende# Endret 22. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Da skal jeg på OFFroadLAN Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) ingen som veit. finner bare sida hvor man kan join'e crewet. Endret 5. juni 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Mener å huske at det er ptn som tar seg av bilettsalget til OsloLan ja. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Virker som dette er HP. Har desverre ikke tenkt meg dit, har ikke penger Men skal på TG05 mhm Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 da er det sikkert slik at den blir oppdatert når det nermer seg.. håper jeg Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 jg var på oslo lan 02, det er noe av det værste jeg har opplevd i hele mitt liv.. 1: Det var masse svette ekle gutter der( damemangel 2k, sier seg egentlig selv) 2:jeg ble utrolig svett selv 3: Det var rett og slett råttent, med masse forbanna h0rete n00bs... ALdri med stort lan.. jeg personlig synes det er mye deiligere med et lite lan med kompiser og internett.. kozzz Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Var på OL03 og må si meg fornøyd etter å ha vært på TG. På OL03 var det GOOOOD plass, linja var stabil. Må huske på at OL er ganske nytt, så ting begynner å falle på plass nå... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Så klart skal jeg på OsloLAN, jeg er jo nærmest fast inventar på både OL og TG. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har også tenkt å dra dit. Har aldri vært på dataparty før så er litt spent på å se hvordan det er. Hvor stor internett hastighet har man der? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 jeg skal til OL04 men jeg har et kjapt spørsmål fra en engelsk kamerat som jeg har overtalt til å dra dit: Oslo Downtown er det Oslo S? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har også tenkt å dra dit. Har aldri vært på dataparty før så er litt spent på å se hvordan det er. Hvor stor internett hastighet har man der? Er vel giganett der? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jeg skal til OL04 men jeg har et kjapt spørsmål fra en engelsk kamerat som jeg har overtalt til å dra dit: Oslo Downtown er det Oslo S? OsloLan befinner seg i Lillestrøm. Ligger rett ved togstasjonen og bussstasjonen. Så det er enkelt å komme seg dit Hvis det var det du lurte på da ? Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå ligger det ikke i lillestrøm. De har byttet sted til innendørs fotballbanen Vallhall like ved Helsfyr. Sjekk hjemmesiden! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 endelig har de oppdatert siden... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Seff skal jeg på OsloLan.. Skal lage rekke med irc kanalen min Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 jeg skal til OL04 men jeg har et kjapt spørsmål fra en engelsk kamerat som jeg har overtalt til å dra dit: Oslo Downtown er det Oslo S? OsloLan befinner seg i Lillestrøm. Ligger rett ved togstasjonen og bussstasjonen. Så det er enkelt å komme seg dit Hvis det var det du lurte på da ? sjekk www.oslolan.no der ser du at de har flyttet til Valhall ved Helsfyr. det står også at dem har gratis transport fra Oslo downtown til eventet og tilbake igjen. (bare på åpnings- og stengedagene) er oslo downtown oslo s? har vært på oslolan før så husker godt hvordan man kom seg dit. (rad 46 tror jeg i fjor...DAMN så mange ledige rader, ikke plasser men rader, det var bak oss!) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 gleder meg.. mamam og pappa spanderer billettene.. jeg og tre kompiser tar nok os en tur.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 dem har alltid betalt LAN billetter for meg fikk 1000,- av dem til TG i år, for dem skulle til budapest samtidig. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 .: Quick info Date: 30.09.04 - 03.10.04 Place: Vallhall - Oslo Price: NOK 500,- Opens: 30.09.04 12:00 Ticket sales: 20.08.04 Network: TBA Internet: TBA Road description: click! ( TBA - To be Anounced ) Apply for crew here! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå