monzilla Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 kan ikke svindleren registrere seg på nytt med et annet nick eller noe? Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Sjekk karakter-statusen hans. (-5) Bør tenke litt før man legger inn et bud i og med det er såpass mange useriøse selgere. Lenke til kommentar
egils Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewUser.asp?IDU=5771305 jeg ble oxo lurt kjøpte billig 250 gig hd til 1250,- kroner Tommy Bråtlund heter han, fy skamme seg Jeg har ringt qxl jeg spørte om det var mye problemer med svindel på qxl, neida det var iallefall et halvt år siden han hadde hørt om svindel. Det er jo ikke sant ser jeg nå i denne tråden. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Evig lov: Aldri betal forskudd Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Evig lov: Aldri betal forskudd Jepp ! Evig lov: Aldri selg noe uten å få pengene på forskudd Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Sjekk karakter-statusen hans. (-5) Bør tenke litt før man legger inn et bud i og med det er såpass mange useriøse selgere. saken var det at han var helt ny da han solgte de tingene. jeg og kjøpte en telefon av han. MEN jeg var såpass lur og smart at jeg snakka meg til det at han skulle sende i oppkrav. skjønte at noe var galt, da han egentlig var en mann, men hadde jentenavn som navn på mail. en annen ting var at mailadressen hans var veldig useriøs, oig da jeg tok å sjekket opp mobil nr, navn og alt, så var det ting som ikke stemte. men han hørtes veldig seriøs ut, sa mye bra osv. men uansett, så betal aldri på forskudd. jeg har gjort det engang, aldri igjen, uansett. folk må jo lære seg Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 forskudd kunn til personen du vet det går ann å stole på, med mange + karakterer. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Jeg fikk forresten 1250 kr tilbake fra Statens Innkrevningssentral på denne saken for tre dager siden. Jeg fikk en sum for kanskje 15 år siden også, uten at jeg husker hvor mye det var. Flere andre i denne saken som har fått pengene tilbake? Mener å huske han ble tatt til slutt, og i papirene vi fikk så hadde han flere lovbrudd på seg. Blant annet hadde han ranet noen spilleautomater. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Er 17 år normal behandlingstid hos Statens Innkrevingssentral? 1 Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Kommer vel an på hvor lang tid det tar å kreve inn pengene Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Gavekort skrev (19 timer siden): Er 17 år normal behandlingstid hos Statens Innkrevingssentral? Ingen ting overasker meg med statlige systemer. Ting tar tid. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Gavekort skrev (På 8.3.2021 den 13.05): Er 17 år normal behandlingstid hos Statens Innkrevingssentral? Ikke hvis du skylder staten kroner. Da skjer det på 17 sekunder. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 (endret) Vedkommende har vel ikke vært søkegod før nå. Dog foreldres enkle(usikret) pengerkrav etter 3 år men her har noe skjedd underveis. Tipper jeg da. Endret 9. mars 2021 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå