Potetfar Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nå synes jeg at jeg bør få med Steam, men jeg finner ingen steder jeg kan laste ned, andre enn Counter-Strike.net, som krever registrering, og det samme gjør SteamPowered.com. Er det noen som kan linke direkte til et sted man kan downloade denne? Takker for (nyttige) svar! Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Eneste "direkte" som jeg vet om er denne Steam Powered Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Den ene var tysk, den andre var "You are not authorized to view this page", og den tredje var for små vinduer (uten maksimering eller noe) til å kunne se det som skulle sees. Fler? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Funka ikke. Mail den gjerne til meg på [email protected] hvis dere ikke finner noen andre steder. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Den ene var tysk, den andre var "You are not authorized to view this page", og den tredje var for små vinduer (uten maksimering eller noe) til å kunne se det som skulle sees. Fler? Ikke tysk, men Fransk Men du skjønte vel at du bare trengte å trykke på ett av "Miroir" for å komme til download seksjonen? Ta Miroir 4 du Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ehhh... Jeg gidder ikke registrere meg, sto ikke det tydelig nok i første post? Anyway, den edgefiles var bare "cannot find server". Fler linker, eller vil noen maile den til meg? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Registrere seg på steampowered??? Det måtte aldri jeg Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ikke der, men de stedene de linker til. FilePlanet osv., men hvis du vet om et SteamPowered-sted men Steam tilgjengelig uten registrering, så link til den! Lenke til kommentar
super-data45 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Lastet den ned fra denne siden.(Tysk men det gikk da) http://www.cs.4players.de/download_file.php3?DOWNLOADID=1322 Edit: det gikk fort, ca 1 time Endret 5. juni 2004 av super-data45 Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Yes, tusen takk! Håper bare ikke den stopper på 80,1 mb som den gjorde et annet sted! [Har ikke ord for hvor glad jeg er og hva du fortjener] Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Mener du Steam med 1.6??Da kan det hende du må registrere deg på steampowered ja Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Skal du spille Steam (Cs 1.6) over nettet, MÅ du registrere deg med original cd-key. Funker ikke med de genererte key`ene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå