Black Star Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Var etterhvert litt lei av at Templar i flere forskjellige tråder slenger beskyldninger mot Snekker'n at han er medeier i NC eller er vakthund for de og lignende. Derfor ga jeg han en muntlig advarsel i denne tråden, ettersom dette er den ferskeste, og forsvarte det bare når du mente jeg ikke burde gjort det. Er da ikke noe mer å diskutere det, og la oss holde oss til on-topic da... Er du uenig i noe vi moderatorer gjør så tar du det opp med oss i PM, og ikke i forumet. Grunnen til at jeg har svart i forumet, er for å forsvare mine handlinger offentlig når du offentlig stiller spørsmålstegn ved dette. Har du mer å si, send meg en PM, for jeg svarer ikke på mer angående denne saken offentlig i forumet. Én off-topic post til, og tråden stenges. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ikke steng tråden min!, venter fortsatt på svar fra netconnection og skal send en ny mail til dde i morgen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vi får håpe for netconnectione sin del at de får opp det nye systemet for siden sin så snart som mulig og at det da fungerer både med tilbakemeldinger og hurtigere ordrebehandling . Det er helt klar for mange klager slik det er i dag . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 da er vi to, vil jo ha flere butikker å velge mellom. En negativ opplevelse hindrer ikke meg i å kjøpe fra noen, de fleste fortjener en sjangse etterpå. Noe anet er alle de som sier de skal holde seg unna butikker bare for en skriver noe negativt om de. Kanskje jeg var slik da jeg var ynger men nå i dag driter jeg tynt i om noen få sier dropp butikk nn pga bla bla, man må sile de seriøse klagene fra alle de idiot klagene! Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Organisasjonsnummer: 983 258 441 Navn/foretaksnavn: NETCONNECTION ANS Organisasjonsform: Ansvarlig selskap Forretningsadresse: Hansteensgate 12, 2. etg 0253 OSLO Kommune: OSLO Postadresse: - E-postadresse: [email protected] Internettadresse: - Telefon: 22 55 65 83 Mobil: - Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 29.05.2001 Stiftelsesdato: 01.01.2001 Daglig leder/administrerende direktør: Kenneth Hoseth Lund Daglig leder/administrerende direktør: Thor Åsmund Hansen Næringskode®: 72220 Annen konsulentvirksomhet tilknyttet system- og programvare Sektorkode: 760 Personlige foretak mv. Også registrert i: Foretaksregisteret Merverdiavgiftsmanntallet http://www3.brreg.no/ http://www3.brreg.no/ Endret 6. juni 2004 av Fumle Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Da skal jeg ringe de i morgen og høre hva de sier, ordner ting seg så handler jeg med dem. Så alle som poster her, ikke ødeleg posten da med hate dem og hate datt! Jeg kommer til å skrive hva som skjer i morgen takk for hjelpen med telefon nr fumle "Tlf nr ikke i bruk" wtf?. Lete litt til... Nei dette gidder jeg ikke. netconnection.no blir kanskje prøvd en gang til, men ikke før de får et nytt bestillings system! Endret 7. juni 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg kan legge til at jeg fortsatt ikke har fått svar fra Netconnection. Netconnection, hvis dere leser dette; skjerpings! Jeg kan love dere at dere både mister potensielle, samt allerede eksisterende kunder ved ikke å svare på henvendelser!! Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette begynner å bli lettere absurd for meg... Fortsatt ikke hørt et pip.. Er det noen som har peil på om Netconnection er slått konkurs eller om de ansatte er syke eller er på ferie el.l.? Noen som har mottatt mail fra dem de siste tre ukene? Takk. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Dette begynner å bli lettere absurd for meg... Fortsatt ikke hørt et pip.. Er det noen som har peil på om Netconnection er slått konkurs eller om de ansatte er syke eller er på ferie el.l.? Noen som har mottatt mail fra dem de siste tre ukene? Takk. Nei, har ikke hørt i far de og ikke er telefon nr deres ikke i bruk, tror dette kanskje er et tegn på at de sliter voldsomt med driften og kanskje er nær konkursens rand. De vill jo åpenbart ikke ha kunder. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Svarer de ikke på mail? For ca 3 uker siden så sendte jeg mail til netconnection og har ikke hørt noe enda, så det tolker jeg dithen at de ikke leser eller sender mail tilbake. Dette har ført til at de har mistet en kunde for godt(ikke det at jeg handler for mange 1000 i året men men), jeg orker ikke vente på det nye systemet deres, da det ikke finnes noen form for informasjon på sidene dere ei heller noe tegn til liv fra den butikken. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Om dette er representativt er det ingen tvil om at det er for dårlig, her er alt for mange klager noe ingen webshop kan leve med i lengden . Synd om det skal fortsette slik da vi trenger alle de butikkene vi har i dag . Men her er det kun butikken selv som kan gjøre noe for å rette opp dette . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Det er synd hvis en butikk skal ødelegge for seg selv på en slik måte. Det er vel noen grunner til at dette skjer, det har vert nevnt konkurser osv men det kan jo godt være at de som driver butikken ikke lenger klarer å drive eller lignende. men uansett synd, for nå er det så mange klager her på forumet at jeg ikke tror de vil overleve serlig lenge selv med nytt ordre system. Trist men sant. Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Synd om det skal fortsette slik da vi trenger alle de butikkene vi har i dag . Men her er det kun butikken selv som kan gjøre noe for å rette opp dette. Slik jeg tolker dette, har butikken enten seriøse problemer, eller velger ganske enkelt å overse henvendelser de ikke kan tjene penger på. Det siste tror jeg egentlig ikke, det blir bare altfor useriøst.. Siden vi da kan regne med grunn 1, at de har seriøse problemer og ikke kan svare på henvendelser, burde jo dette oppgis på nettsiden deres! Hvorfor er ikke dette gjort? Dette drar meg litt mot at de er useriøse igjen... Jeg er helt enig med deg, Snekker`n, om at vi trenger så mange butikker som mulig, men det hadde kanskje vært like greit å luke ut sånne som ikke bryr seg om service? Hadde forresten vært artig å vite om de fortsatt tar imot nye ordrer... Snekker`n, du får ikke kontakt med dem du heller? Har ikke du hatt ganske god kontakt med dem tidligere? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Sanne ord ArachnO. Det burde ha vært noe info på sidene deres. Snekker`n har positive opplevelser med netconnection og det er ikke umulig at han vet noe mere hvis han får kontakt. >De værste butikkene må lukes ut, så at vi har de beste å handle på. Det trist med nada info om netconnection, for det er slik rykter oppstår, slik som en tråd tidligere med overskriften "netconnection.no, konkurs?" Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) 25 mai bestilte Jeg varer, 2 juni sendte jeg dem mail for å få leveringsdato da jeg enda ikke hadde mottatt ordrebekreftelse eller lignende denne mailen fikk jeg ikke svar på. Ca en uke senere sendte jeg dem mail for å avbestille fordi jeg da ikke hadde mottatt noe informasjon om pakken var sendt eller at de hadde svart på mailen den 2. juni, jeg fikk en mail noen timer senere som sa at jeg ikke kunne avbestille fordi varene var sendt 2 juni (sender de mail bare når man avbestiller?). var trekt penger ca den 7 på visa tilsvarende det beløpet jeg hadde handlet for men noen dager var den kansellert eller.no og hadde fått disse pengene inne på konto. Betaling for Varene er enda ikke trekt fra konto. Et godt råd, skal man handle her så bør man bestille i oppkrav, er litt dyrere men da får man innbetaling med pakken og virker som det sikreste i forhold til dette firmaet. Så jeg synes kundeservicen stinker spør du meg. Endret 15. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jag beställde en kylare (lagervara) och trodde jag betalade med VISA. Fick ingen kvittering på beställningen på en vecka och jag beslöt att gi fan sedan dom inte hade tagit pengar från VISA kontot än. 4 veckor senare så fick jag lapp i lådan om att det var en packe från Netconnection på postkontoret. Jaja tänkte jag och hämtade ut kylaren och där låg det en faktura =/ Jag kunde ha spelat skitsäck och ge fan i att betala (tror faktist jag rent juridiskt sett hade klarat av det sedan jag specificerade att jag vill betala med visa och att det godändes), men mitt bättre samvete sade åt mig att betala fakturan till slut. Dom har blivit värdelösa sista halvåret kan jag säga, och jag har köpt en del av dom förrut. Det krävs en rejäl uppryckning hos dom tyvärr. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har ikke fått svar på over en måned, og jeg vet ikke nummeret deres. Er det noen som har telefonnummeret til Netconnection? Beklager hvis jeg bryter inn, men sliter med Netconnection selv http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2357243 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå