knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei. For ca 14 dager siden sendt jeg en mail til netconnection og ba om å få betale med visa på deres webshopp, siden den gang har jeg ikke fått et eneste svar, dette er for dårlig. Har lest en del poster om dette og det virker som om de ikke vill yte service til de som vill handle med dem. Jeg har aldrig vært ut for en netbutikk som er så lite villige til å kontakte kunder for å hjelpe de så de kan bestille litt. Nei takke meg til 14 dager uten svar på 2 mailer er for dårlig Jeg vil ikke anbefale denne netbutikken for de som vil betale med kort. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvorfor sendte du mail? er ikke VISA (Teller) innebygd i webshop greiene dems? Hvordan kan du ikke anbefale denne til noen andre ? Bare fordi du ikke får svar fra dem? Kanskje de er opptatt? Har du prøvd å ringe dem? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Nettconnection som mange andre webshopper (feks Microplex) har ikke denne muligheten . Endret 5. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Hvorfor sendte du mail? er ikke VISA (Teller) innebygd i webshop greiene dems? Hvordan kan du ikke anbefale denne til noen andre ? Bare fordi du ikke får svar fra dem? Kanskje de er opptatt? Har du prøvd å ringe dem? Hvorfor sendte du mail? er ikke VISA (Teller) innebygd i webshop greiene dems? Av den grunn at de ber oss om å sende mail hvis vi skal betale med visa (forskudd) Hvordan kan du ikke anbefale denne til noen andre ? Som jeg skrev: kan ikke anbefale den til de som vill betale med visa (forskudd). Jeg skrev ikke at jeg ikke kunne anbefale netconnetction helt og holdent. Bare fordi du ikke får svar fra dem? Kanskje de er opptatt? På 14 dager så burde de ha sett de 2 mailene jeg sendte, hvis de er for opptatt med sitt og ikke vill ha nye kunder er det deres problem. Har du prøvd å ringe dem? Det er ikke noe telf nr på deres websider (informasjon). Nettconnection som mange andre webshopper (feks Microplex) har ikke denne muligheten . Hmmm det er jo et tydelig valg når du velger gå til kasse og du blir bedt om å oppgi transport metode og betalingsmåte Endret 5. juni 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 OK, var ikke klar over at Netconnection hadde den muligheten, beklager. Men vet at Microplex ikke har den . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 OK, var ikke klar over at Netconnection hadde den muligheten, beklager.Men vet at Microplex ikke har den . Går bra det da . Kommer på for en stund siden da vi kunne forhåndsbetale til microplex.no, tror det var i 2000-2001, har bare ikke funnet papirene på de første kjølerne jeg kjøpte.... Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har også et lignende problem. La inn bestilling hos Netconnection, og valgte Visa som betalingsmåte. Fikk så tilsendt varene, men ble ikke trukket på visa'en. Så, et par uker seinere får jeg mail fra netconnection hvor de sier at de fikk problemer med å trekke visakortet mitt for penger, og ber meg overføre penger manuelt. Dette gjør jeg, men jaggu blir jeg ikke trukket på visa'en noen uker seinere! Hittil har jeg full forståelse med at dette faktisk kan være visa/banken sin skyld, men når jeg sender netconnection mail og ber dem gi meg tilbake pengene, får jeg intet svar (Dette er over en uke siden). Ny mail ble sendt i går. Det kan godt hende jeg kommer til å handle hos Netconnection igjen seinere, jeg har ikke noe prinsipielt imot butikken, MEN jeg synes nå godt de kunne ta seg tid / ansette flere folk til å svare på seriøse henvendelser fra kunder... Jeg har full tro på at jeg kommer til å få tilbake pengene, og også at jeg faktisk kommer til å få svar på mailen min, men jeg er samtidig litt småirritert over at det behøver å ta så lang tid. Det gir et litt dårlig inntrykk i mine øyne, hvertfall! Sånn, det var min syting for i dag! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Vill ikke kalle det syting men beretiget frustrasjon og missnøye. Det er synd hvis de skal drive butikk på denne måten, de kan jo miste kunder av slikt. Jeg hadde ikke godtatt at de hadde bed meg overføre pengene manuelt og hadde jeg gjort så hadde jeg kontakte visa Norge og forklart dem hvordan de driver på med betalingen i denne butikken. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når det gjelder visa er det nok bankene som roter , har selv opplevd å bli trekt 2 ganger for samme beløp . Lenke til kommentar
ArachnO Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når det gjelder visa er det nok bankene som roter , har selv opplevd å bli trekt 2 ganger for samme beløp . Jada, det er dette jeg også tror, men du må vel være enig i at det gir litt dårlig inntrykk for en nettbutikk å ikke svare på mailer på over en uke? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Man kan si det sånn at man blir i hvertfall ikke imponert da de ikke svarer på mail etter 1 til 2 uker. Det er sant det snekker`n sier, det er som oftest banken. En ikke spesifisert butikk gjorde den feil til meg en gang, men det ordnet de så fort at jeg knapt skjønte det. Men detgikk bra. Håper for netconnection`s skyld at de ordner opp i dette med treg svar tid og shabby løsning på visa fronten. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vær forsiktig å poste om Netconnection, du får Snekker'n på nakken LOL Simon Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når det gjelder visa er det nok bankene som roter , har selv opplevd å bli trekt 2 ganger for samme beløp . Jada, det er dette jeg også tror, men du må vel være enig i at det gir litt dårlig inntrykk for en nettbutikk å ikke svare på mailer på over en uke? Jepp,dette har jeg svart på tidligere,da sa jeg vel noe slikt som en uke for å svare på en mail er for lang tid,3 uker for å levere en vare som er på lager er også for lang tid, uansett hva nettbutikken heter . Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Vær forsiktig å poste om Netconnection, du får Snekker'n på nakken LOL Simon Kan du ikke bare slutte? Det blir så surt her hvis folk skal holde på slik. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Enig med Knutern. Jeg har lest noen av postene dine, Templar, og selv om det kan virke ironisk, så er det ganske alvorlige beskyldninger du kommer med mot Snekker'n. Anbefaler at du roer ned akkurat dette, så slipper du en advarsel. Vi liker ikke å dele de ut (selv om det virker som mange tror det), men må vi så gjør vi det. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Selv om jeg er enig i at det ikke er en spesielt begrunnet kommentar (selv for å være ironisk ment), så synes jeg å kalle det en "ganske alvorlig beskyldning" er å streke det ganske langt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Selv om jeg er enig i at det ikke er en spesielt begrunnet kommentar (selv for å være ironisk ment), så synes jeg å kalle det en "ganske alvorlig beskyldning" er å streke det ganske langt. Som jeg selv sier, så har jeg lest andre poster fra Templar enn de i akkurat denne tråden : HEHHEH Snekkern er SUPER aktiv på poster som gjeller Netconnection.. Ser litt rart ut, han er som en vakthund her for NC Kjøpt noen aksjer eller noe i Netconnection i det siste? Uansett... slike diskusjoner tar vi ikke i forumet. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Godt å se at det er flere som ser det som meg Lenke til kommentar
joebush Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Selv om jeg er enig i at det ikke er en spesielt begrunnet kommentar (selv for å være ironisk ment), så synes jeg å kalle det en "ganske alvorlig beskyldning" er å streke det ganske langt. Som jeg selv sier, så har jeg lest andre poster fra Templar enn de i akkurat denne tråden : HEHHEH Snekkern er SUPER aktiv på poster som gjeller Netconnection.. Ser litt rart ut, han er som en vakthund her for NC Kjøpt noen aksjer eller noe i Netconnection i det siste? Uansett... slike diskusjoner tar vi ikke i forumet. Da hørte altså din post ikke her? Men du poster likevel. Du behøver ikke å bekrefte overfor meg om ham. Det er jo opp til deg hva du mener. Min kommentar var basert på denne diskusjon. Men når du først har kommentert dette i det offentlige mener jeg fortsatt at jeg ikke hadde kalt disse for "ganske alvorlige beskyldninger". Endret 6. juni 2004 av joebush Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vel vi glemmer den saken, synest det er greit at moderator sier ifra om at slikt vil de ikke ha her uten å dele ut advarsel, dermed skulle det ikke vere mere å diskutere . Vi fortsetter heller med det tråden handlet om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå