wil Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ja. mine favoritter her no her da: Edguy-Hymn. Edguy-Tears of a Mandrake. Finntroll-Nattfødd. Finntroll-Eliytres. Finntroll-fiskarens fiende. disse sangene er vel de jeg kommer til å høre mest på i sommer. jada, det er bare metal jeg har lista opp med jeg synes at alt av metal musikk er best. eller, jeg liker ikke så veldig godt heavy metal da. Lenke til kommentar
GrusGrus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Sommerlykke av Sterk, Naken og Biltyvene folkens... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Slipknot - The Blister Exists Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Snook - Mister cool Gir ganske bra sommerstemning for meg.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Fela Kuti Tilhører sjangeren afro-beat. Blanding mellom jazz, funk og afrikanske rytmer. Fryktelig avslappende og passer veldig bra i sola. Bare hørt et album (No Agreement) men det kan absolutt anbefales. Endret 9. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Unødvendig bump når det finnes en annen "offisiell" sommermusikktråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738503 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg