andesh Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nå som sommeren er kommet, og stemningen får å begynne å være ute å ta det med ro er kommet, så lurer jeg på hvilken musikk er det dere kaller sommer musikk, eller hvilken musikk får dere i sommer stemning? For meg blir det lost prophet og Underground project med summer jam og saturday night.. Hva liker dere å hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Sommer stemning når jeg hører Postgirobygget - "En solskinnsdag" eller hva den heter, men tror ikke det er den absolutte favorittmusikken. Gyllene Tider - "Sommartider" eller noe sånt, men bra musikk? Næh. The Beatles - "She loves you" Aner ikke hva den heter, men det er noe sånt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 The Corrs - Summer sunshine! (ikke den ræva trance-versjonen) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Slayer "South Of Heaven" fra 1988 en klassiker innen pinsel... (under the sun) Lenke til kommentar
sete Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Sheryl Crow - Soak Up the Sun Liz Phair - Why Can't I The Dandy Warhols - Bohemian Like You Travis - Sing Noen sanger jeg kom på i farta... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Folk og røvere - Jess, det er sommer Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 The Corrs - Summer sunshine! (ikke den ræva trance-versjonen) Uff, jeg blir deprimert av the Corrs sitt nye materiale. Takke seg til gode gamle Forgiven not Forgotten. Trance versjon? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er allerede en tråd om dette HER. Men sommersang numero 1 er Paradiso - Bailando og Soda - Summer Delight Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Folk og røvere - Jess, det er sommer Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Paradiso - Bailando og Soda - Summer Delight Er ikkje det forbudt ved lov å spele dette i 43 delstater i USA? Endret 5. juni 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Endelig en amerikansk lov som IKKE er på trynet? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Endelig en amerikansk lov som IKKE er på trynet? Er ikkje det nettopp pga dette dei har dødsstraff? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sommer = god jazz, f.eks. Laila Dalseth Quintet m/Daydreams albumet. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hole - Malibu Beach Boys - I Get Around R.H.C.P. - Breaking The Girl Turbonegro - I Will Never Die Elvis Presley - Viva Las Vegas Fun Lovin`Criminals - I Can`t Get With That The Soundtrack Of Our Life - Sister Sorround Lenke til kommentar
andesh Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 hmm.. masse bra musikk.. skulle ha søkt etter om det var oppe en post om dette, men gjort er gjort. fant en utrulig bra: Danzel - Pump it up 2004. genial sang:p litt lang trekkende da, men. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 R.H.C.P. - Breaking The GirlTurbonegro - I Will Never Die Fun Lovin`Criminals - I Can`t Get With That Støttes der.. Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Den derre Folk & Røvere-sangen, ja... Var en sommer den var en gjenganger. Ellers er det for meg ganske mye sol og sommer i Doors' "Light My Fire". Og ellers John Lennons "Beautiful Boy". Bare hør på den rolige sjøsprøyten i begynnelsen... Det er sommer, det. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Lostprophets - Last summer OMD - How bissard OPM - Heaven is a half-pipe kommer ikke på mer annet en det som er nevnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg