hylo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg satt i ny prosessorvifte. etter det vil pc'n ikke funke. HJELP! Noen forslag til hvordan jeg kan få den til og funke?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Hvorfor dobbeltposter du? Tviler på at du får flere svar på denne måten. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=253833&hl= Endret 5. juni 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg satt i ny prosessorvifte. etter det vil pc'n ikke funke. HJELP! Noen forslag til hvordan jeg kan få den til og funke?? Skjermen slå seg ikke på, knust kjernen på prosessor ved montering? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kommer du inn i BIOS ? Noen bios har instilling som nekter PC'n å starte hvis vifta ikke går. Noen av disse takler ikke saktegående vifter som f.eks min som går på 2500. Disable denne fuksjonen så starter PC'n Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Har du huska å putte inn den svarte eller grå strømledning i powersupplyen? Den er viktig! Sjekk om alle ledninger sitter som de skal og at powerknapp ledningen er der den skal sitte! Endret 5. juni 2004 av darkX Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Kommer ikke inn i bios. Alle lediniger er koblet til... Noen som veit hva kan ha skjedd da??? Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kanskje du har knust kjernen på prossesoren som en poengterte her oppe. Skjedde det samme med meg. Eller så kan det være hovedkortet som har sviktet. Slikt er veldig DRIT Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 prøvd å restarte cmos eller tatt alt ut og inn igjen? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 prøvd å restarte cmos eller tatt alt ut og inn igjen? Nå har jeg tatt alt ut og inn igjen, Det funka ikke. Er prosessoren død da? Hovedkort, hd og skjermkort starter. Tror den er dau... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 som sagt har dus sjekka at coren på cpuen er hundre porsent hel. en cpu tar ikke kvelden sånn helt uten videre. Har du satt i cpu vifte kontakten på rette plassen på hovedkortet. Mange bioser nekter å starte resten av pcen derosom cpuvifta ikke er koblet till og/eller holder seg over et visst turtall. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 som sagt har dus sjekka at coren på cpuen er hundre porsent hel. en cpu tar ikke kvelden sånn helt uten videre. Har du satt i cpu vifte kontakten på rette plassen på hovedkortet. Mange bioser nekter å starte resten av pcen derosom cpuvifta ikke er koblet till og/eller holder seg over et visst turtall. ok, har prøvd en annen vifte. det funka ikke. Den vifta jeg prøvde går opp til 6500 rpm. det funka heller ikke. Det var kjipt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå