henrik_s Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har fått Singles: flirt up your life. Men det går ikke å spille i 1024x768, faktisk henger PC'en seg når jeg går inn i Options!. når jeg spiller i 1024x768, som er standard, henger den seg etter 5 minutt(alt virker fint helt til den henger). I demoen henger den seg også i 1024x768, men der går det an å stille ned til 800x600, som går glatt. Vet noen om hvordan jeg stiller ned til 800x600 uten å gå inn i options? eller bedre, hvordan jeg får den til å ikke henge i 1024x768? PC'en min Athlon XP 1700+ 512 MB Sapphire Radeon 9600 128mb Jeg la inn Catalyst 4.5 idag(det virka ikke før heller(3.9)) takker for svar! Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 <bitchemodus> Er ikke dette feilposting? </bitchemodus> Er dette e spill som ikke virker? Prøvd å skru ned til minimum på alt? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 <bitchemodus>Er ikke dette feilposting? </bitchemodus> Er dette e spill som ikke virker? Prøvd å skru ned til minimum på alt? hmm, trodde jeg skrev at jeg ikke kom inn i Options....? Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 hmm, trodde jeg skrev at jeg ikke kom inn i Options....? Hm, beklager det.. Tenkte bare kanskje at det gikk ann å gjøre fra windows? Uansett, hvis eg har funnet riktig no, her er ihvertfall en patch, så kan du se om det hjelper? http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=singles Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 bruker spillet mer resusserser når det blir spilt i window-mode? Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Let litt rundt i noen config-filer, så finner du nok resolution et sted. Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 bruker spillet mer resusserser når det blir spilt i window-mode? Lagget mer hos meg når jeg kjørte det i window mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå