Gå til innhold

Passende pris til sony v-1?

Anbefalte innlegg

Jeg har et sony DSC V1 som jeg vil selge. Det er helt nytt, og jeg fikk det nettopp. Ligger ennå i pakken teipet med den teipen som alltid har vært på.

Hva syns dere jeg burde selge dette kameraet for? veil. pris i vanlige butikker som har eksistert i alle år er jo ca. 5990. kr.

Ønsker fornuftige svar.

Håper på at mange også hopper på denne tråden :):hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg anbefaler deg å sjekke biligste pris, for og så sette din pris ned 500 av den prisen :thumbup: Men dette innleget passer best på bruktmarked :yes:

Kameraet selges på Lefdal til 5295. Så vil råde deg til å sette en pris på ca 4700 kr.

Lenke til kommentar

Jeg er i ferd med å anskaffe meg et DSC-V1. Med tanke på at man kan få det for 4.150kr på nettet i Norge, så ville vel jeg valgt å sette prisen nærmere det... Avhengig av hva slags menneske du vil selge til selvfølgelig... Om jeg får det for 4.000kr så kan jeg være veldig interessert!

Lenke til kommentar

Alle som selger det til under 4600 kr. venter ikke kameraet med det første.

4000 ? Jeg fikk det nettopp. Jeg har ikke tenkt å tappe 2000 kr på å selge det altså! Jeg synes bare at når noen vurderer å kjøpe t-1 for 5000 kr, burde de heller kjøpe v-1 av meg til litt lavere pris. V-1 får som sagt god kritikk på digit.no, har gode manuelle innstillinger og videomuligheter. Og brukervennligheten er helt perfekt hvis hvis enn har erfaring med de enkle og gode menyene til sony. Jeg hadde p-9 for lenge siden, gikk helt greit å bruke menyen og sånt på det, det gjør det like greit på dette kameraet. Noen sier jo at den optiske søkeren sitter dumt plassert ol. sikkert. Synes ikke den var dumt plassert i det hele tatt jeg, jeg har som sagt kjøpt et for å beholde selv. Og knappene og slik en holdet det, konstuksjonen sånn sett er helt fin :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Helt enig med Oggy her.

Kjøpe fra privat person (selv om det er "nytt") bør være endel billigere enn fra nettbutikk.

Uten norsk garanti bør det være enda billigere.

Tror ikke alle er klar over hvor god norsk garanti/ reklamasjonsordning egentlig er. Og man bør også være klar over at mange produsenter har sluttet med "verdensgaranti". Det vil si at kjøper man noe i USA som går istykker, må man sende kameraet tilbake dit for å få det reparert på garanti.

Kjøper man i Europa, kan man som regel gå til norsk importør for å få det reparert på den vanlige ett års garantien (tror det gjelder alle varer pga av EU regler).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...