Tiny Tim Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har litt dynamo støy i anlegget mitt, noen som har noen triks for og fjerne dette? Strøm og signal kabel ligger på hver sin side av bilen så det skule ikke være det som gjør det. Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Dårlig jording vil jeg tippe. Skrap bort lakk og dritt fra jordingspunktene Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har hatt samme problemet tidligere. Da var det spilleren min som var dårlig jordet. Ofte bruker man de ledningene som ligger der orginalt, men de trenger ikke være noe tess.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Som sagt dårlig jording, eller så kan signalkablene ligge for nærme strømkabelen. Lenke til kommentar
Tiny Tim Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Det en også kan gjøre er og skru ned "litt" på gain til høytalerne så forsvinner dynamo støyen... Stakk innom bilradiospesialisten og de fikset det på 1,2,3!!! Kan anbefale den butikken på det varmeste, hvertfall den i bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå