Killer-B Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg skulle slå sammen to partisjoner på en hd vha. Partition Magic 7. Den ene var tom (12 gb) og den andre var fylt med mp3-er og musikk (25 gb). Da operasjonen skulle utføres før loading av windows ved neste oppstart, gikk selvfølgelig noe skeis, og jeg endte opp med å beholde en tom partisjon på 12 gb. Den andre er kryptert av PM, og programmet sier det skal kjøre recovery når det startes. Problemet er bare at hver gang jeg starter pm og velger recovery, så låser programmet seg. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få tilbake mp3-ene mine? Jeg har prøvd Recover My Files, R-studio, R-linux, Partition Magic 8. PC Inspector File Recovery, Virtuallab osv. Det kan se ut som om virtuallab og r-studio ville funke, men jeg har verken råd eller lyst til å faktisk kjøpe dem for å fikse dette. R-studio-demoen er låst slik at den ikke gjenoppretter filer større enn 64 kb, mens Virtuallab krever at man kjøper "quota". Ikke finner jeg noen vei rundt dette, heller. Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå