figure_02 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Når jeg spiller morrowind så skjer det noen ganger at jeg ikke kan gå videre eller noe og så står det at jeg er over-encumbered hva i huleste betyr det ?? Hva må jeg gjøre for å ikke være det lenger ? PS: Har akuratt kjøpt meg spillet og er fortsatt i level 1 Er det noen som har no forslag til hvor jeg fåt tak i bra utstyr sånn at jeg kan ta de vanskelige å gå opp i level ? Endret 5. juni 2004 av figure_02 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Når det står overencumbered, betyr det at du har for mye utstyr på deg, i forhold til hvor mye strenght du har.. strength avgjør hvor mye du kan bære.. dvs at du må lempe ut noe av sakene du har med deg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du trenger ikke å ta de vanskelige for å gå opp i level. Bare bruk dine major og minor skills mye, så levler du ganske fort. Er ikke noe som heter experience points i morrowind Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 O.k, skal prøve på det...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå