Jeez Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Sitter her med Nr. 64-21 og ser på de kjølerane der. "CPU-vifte med aktiv elektronisk kjøling" står det, det er et lite bilde av den og, etter mine anntakingar er kjøleribba ganske stor. Pluss minus 5 cm høg med ei 60x60x25mm vifte og noe blått under.. Iallfall, noen som har peiling på denne? Hadde vert tøft med nye overklokkingsrekorder med en Clas Ohlson-kjøler.. Jeez Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg har ikke sett den i levende live, men det er peltier ja. Men sikkert ikke mer en 60 watt Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 har denne vifta men peltieren er nå knust :sad:. prøvde å stappe den på min duron 700mhz en gang i tiden men det med egen feste mekanisme(ståltrå). ødela da hovedkort.stakk skru jedden inn og lagde fæle merker.men har ribba fikk aldri sett temp eller slikt Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hold deg unna det en kompis av meg prøvde den å sa at større møkk har han ikke vært borti. Den bråkte å ga ikke noe bra kjøling. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Den vifta er skummel. En kompis av meg knuste kjernen på 2 AMD 1.4Ghz, med den vifta. Dessuten er feste til vifta en strikk. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Noen so har prøv den på N-bridge eller GPU? Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Hm.. interessant at noen faktisk har prøvd den i det hele tatt :smile: Men som en sa her før meg, på enten chipset eller GPU må ven jo vere bra, litt stor muligens? Jeez Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Tror den er 56w, uansett altfor lite til noen cpu. Sikkert bra nok til en moderat GPU, men jeg tror den bråker mer enn det smaker. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 En luftkjølt peltier vil bråke værre enn en av dagens stilleste lufkjølte kopper ribber. Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Venter bare på cpu kjølere fra rimi nå.. :wink: Lenke til kommentar
elysium Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Peltiere er ikke laget for luftkjøling. Mer trenger man ikke vite. elysium Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg har en slik med 80w peltier. Prøvde den på en p3 667Mhz, og da kilte maskinen seg etter 10Min. Måtte tørke socketen da det var mye vann der :smile: Uansett har jeg lyst å ta av det peltier-elementet og sette det på den vannkjølte gpu'en min. Lurer på hvordan jeg skal ta det av? 1 mulighet er vel å sage et par millimeter over peltieren med baufil, og deretter slipe med pussemaskin e.l. til alt aluminiumen er borte. Kan dette gå, eller er elementet for skjørt? Lenke til kommentar
qwerty Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 ikke kjøp denne dette er en pinglete kjøleribbe/vifte med et altfor svakt peltier element setter du dette på prosessoren vil den bare bli varmere enn den ville blitt med en vanlig kjøleribbe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-15 12:59, H_Bozz skrev:Venter bare på cpu kjølere fra rimi nå.. :wink: har hørt om en som kjøpte silent viking på obs . :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Det var noen som nevnte at OBS solgte Papst vifter en plass i norge.. weird Lenke til kommentar
shebban Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Obs i stavanger selger masse stæsj til pc. vifter, neon rør, plexi, masse forsjelige kjølere, vipochill, Vannkjølings utstyr, koolance, you name it!! Kjøper ting der hele tiden! Prisen er også bra. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 trur jeg må ta meg en tur til stavanger... bare for å dra på OBS å kjøpe stesj til maskina,, Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 01:44, qwerty skrev:ikke kjøp dennedette er en pinglete kjøleribbe/vifte med et altfor svakt peltier elementsetter du dette på prosessoren vil den bare bli varmere enn den ville blitt med en vanlig kjøleribbe Den er jo laga for det. Sikker bare forsterk prosessoe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå