AshtraY Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) ja,Kva kan eg forvente av ein ny 19" LCD til rundt 7000kr i spel og generellt? Eventuellt kva er det å "få" frå den prisklassa? Mamma skal få ein 19" LCD skjerm som skal ha ein verdi over 7000kr. kort og greit. Endret 5. juni 2004 av AshtraY Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ein får ganske mykje for 7000,- Samsung sin 193T LG sin 1910B Ellers ville eg ha kikka her og her for meir informasjon om dei forskjellige modeller mvh JanEirik LCD tester @hw.no Lenke til kommentar
Akise Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Denne fikk jo 6'r på Den store lcd testen, og kom på andre plass til spill. Den som kom på førtse kosta 9000. Jeg kan ikke så mye om LCD skjermen men kan jo copy-paste fra lcd testen til oyvind_dahle KonklusjonDette er en skjerm som vi kan anbefale til alle. Den er en fryd å bruke og det er først i denne størrelsesklassen du virkelig vil få glede av pivot-funksjonen. Justeringsmulighetene er meget imponerende og byr på noe av den beste tekniske løsningen vi har sett. Dette pluss dens imponerende bilde- og faregjengivelse gjør dette til en som absolutt bør vurderes for de som er på jakt etter en LCD-skjerm. Det eneste vi kan sette fingeren på er at den har ekstern strømforsyning. Den eneste gruppen skjermen ikke henvender seg mot er grafikere/ designere som kunne ønske seg noe dypere menymuligheter. Men allikevel ser du denne i både film og foto testen samt spilltesten som kommer senere. Denne juvelen er et klart førstevalg for de som er på jakt etter det lille ekstra og vi kan ikke gi denne annet enn to tomler opp! Håper det var til hjelp edit: fiksa en parantes til en klamme i quoten.. Endret 5. juni 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 det er sann jobbtilbud og den skal hentast på mandag.. trur det er ein acer. Men på foskjellige webshop er den prisa over 7000kr. Eg skal ikkje bruke den til mi maskin osv, men kan hende eg låner den av og til Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Om du kunne komme med produktnavn/specs så kunne vi kanskje kommet tilbake med litt mer konkret info til deg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 var borti nokon acer skjermer i testene, meiner det er faktisk ganske ok kvallitet på dei. men sånn egenskapsmessig har 19" Negative sider: større etterslep (pixlerstørrelse og slik) Positive sider: Bedre innsynsvinkel (paneltypen) Bedre farge mvh JanEirik Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33786 Lenke til kommentar
Akise Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fant ingen tester på google. Ingen som vet noe om denne skjermen? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fant ingen tester på google. Ingen som vet noe om denne skjermen? fann en stor test(mange LCD skjermer) på tomshardware.com , skjermen skal ikkje vere ypperlig til spel(var langt frå dårligast i testen) og svært bra bilde / farga. trur det skal gå bra uansett..om det blir gaming blir det vel ikkje i raske FPS spel uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå