Dj Frost Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 OK! Jeg har altid brukt USB 2.0, men er nå tvunget til å bruke firewire porten min fordi mitt digitale videokamera bare støtter d. Når jeg kobler kamera til skjer det absolutt ingenting. Å i enhets behandling er det ikke mulig å finne noe som har med firewire å gjøre. Jeg finner heller ingen drivere til hovedkorte for firewire.. ikke engang hos produsenten. Så nå trenger jeg litt innføring i firewire og hvordan man får det til å virke Lenke til kommentar
arcade Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Hei! Du skal finne det i enhetsbehandling under IEEE 1994-bussvert kontrollere Når du kobler til et kamera til firewire, så skjer det normalt sett ingenting, du må bruke software for å styre kameraet, f.eks. Adobe Premiere. Arcade Endret 5. juni 2004 av arcade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hva slags hovedkort har du, og hva slags OS kjører du? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Hei!Du skal finne det i enhetsbehandling under IEEE 1994-bussvert kontrollere Når du kobler til et kamera til firewire, så skjer det normalt sett ingenting, du må bruke software for å styre kameraet, f.eks. Adobe Premiere. Arcade Takker! Skal prøve det i Premiere! Jeg har K8T NEO hovedkortet til MSI og kjører win xp! Edit: skal ikke kameraet komme opp som en egen stasjon eller noe? Eller må jeg bruke en funksjon i Premiere? Isåfall hvilken? Endret 5. juni 2004 av Dj Frost Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 ingen som kan hjelpa? haster litt nå Lenke til kommentar
væren Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hei! Visse ting som kobles til PCen min må være tilkoblet FØR jeg starter programmet (evt. PCen) for at programmet skal finne enheten. Kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dårlig bruk av emnefeltet, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg