FpsStu Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg har en venn som jeg vil dele noen "dokumenter" med... Men begge har NGT og begge har satt på passive på DC, derfor får vi ikke lasta ned "dokumenter" fra hverandre... vi kan heller ikke bruke MSN, fordi det rett og slett går for tregt. finnes det et program som gjør at du kan dele "dokumenter" med andre på? på en lik måte som FTP? eller MSN? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvorfor går det tregt i MSN? Går like fort som båndbreddden deres tilsier. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har jo alltids IRC, men det går vel neppe noe fortere enn msn... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 går tregt i MSN pga NAT... vi kan ikke IRC'e fordi begge har firewall og router Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hvis dere setter opp en FTP da? Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hallo.. Du kan jo prøve dette Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hallo.. Du kan jo prøve dette Etter 1time med knoting og konfing med dette programmet, viste det seg at mann kan bare koble sammen, hvis minst en av brukerne ikke hadde Nat/firewall... akkurat som DC++.... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) hvorfor ikke åpne for DCC i IRC? bare et par enkle klikk og noen trykk i firewallen det? eller? Endret 6. juni 2004 av PeNtA Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sett opp en FTP - enkelt og greit ! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sett opp et Waste nettverk. Waste er en overføringsprotokoll som byr på blandt annet MD5 kryptering. Er veldig enkelt å sette i gang, hvir du får problemer bare spør meg så kan jeg forhåpentligvis hjelpe deg. Folder Share, mute er også verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå