Hetland Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har et lite problem me CPU å kjøleribba.....det har seg slik at CPU er av en eller annen jævlig merkelig grunn limt fast til kjøleribba, så når jeg fjernet kjøleribba så dro jeg med meg CPU...å nå får jeg ikke låst CPU fast skikkelig.... hvordan kan jeg fjerne CPU fra kjøleribba uten å knuse/brekke/ripe opp CPU?? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 samme skjedde på pcn til muttern og fattern. jeg bare tok fram et skruhjern å brakk den av. men du kan eventuellt forsøke å varme opp kjøleribba med en hårføner før du tar den av, dette kan myke opp pastaen litt... Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kan hende de som har satt sammen pc'en har brukt et slags termisk lim. Da kan det være umulig å ta delene fra hverandre uten å ødelegge noe. Husk at superlim på en flate som er 10x10 cm er mer enn nok til å holde på vekta av en bil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 vel..jeg tipper nå at det er pga kjølepastaen har stivnet, og da festet seg til cpu, anbefaler deg å først la maskinen stå på en liten stund, eventuelt bruke hårføner, det vil løse problemet. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 får prøve d me hårføneren takk:D Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 wohoo hårføner trikset virka takk for hjelpen:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå