gamer73 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjære landsmenn! Jeg har liggende en ubrukt cpu vifte som fulgte med da jeg oppgraderte min P4 (400-Mhz system bus) 1.8 til 2.4. I fremtiden blir det nok en AMD cpu (Athlon 3000+)på meg, og i den forbindelse så lurte jeg på om jeg kunne brukte denne cpu viften som jeg har liggende på en AMD cpu og HK. Jeg vil egentlig tro at den ike passer da, men noen av dere som er mer sikkre enn meg? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 annen festemekanisme på amd en på pr. men du kan jo alltids lime den fat til cpu med termisk lim, eller så kan du mekke en egen måte å feste den på med skritt eller.no. noen kjølere er såkalt "universalfester på de. for de benytter festehyullene rubndt cpu sokkel. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Hmm høres ut som den ikke passer gitt....jeg gidder ikke prøve å feste den..tenkt om jeg ødlegger noe LOL...men takk for svar folkens! Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja den kan du om du på en eller annen måte teiper den fast til HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå