petterg87 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har soundstorm støtte for eax 3 og 4 eller bar 2? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har soundstorm støtte for eax 3 og 4 eller bar 2? SoundStorm har støtte for EAX2, ikke nyere versjoner (3, 4, HD). BAR2 ? aner ikke hva det er. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 har soundstorm støtte for eax 3 og 4 eller bar 2? SoundStorm har støtte for EAX2, ikke nyere versjoner (3, 4, HD). BAR2 ? aner ikke hva det er. antar han meinte bare Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Vel, har erfaring ta å ha brukt EAX2 på soundstormen min (asus a7n8x deluxe) og jeg kan ikke si at den er støttet 100% .... Det er vel egentlig bare creative korta som har full støtte.. Lenke til kommentar
petterg87 Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Ja EAX er jo eid av creative, er det noe vits med noe annet enn creative kort nå for tia? For det var en kamerat av meg som sa at soundstorm var like bra som audigy 2 zs, noe jeg ser meget umulig med tanke på at audigy 2 zs koster nå for tiden 1149 hos komplett. hvis soundstorm så vidt støtter eax 2 så er jo det kortet egentlig quite ræva. Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hmm, er ikke spess glad i eax jeg, er bare en fancy greie. Syns det føkker opp lyden, så jeg spiller som regel uten. Soundstorm koder jo alt til dolby digital, noe jeg digger siden jeg har DD forsterker. Endret 10. juni 2004 av TriNitroToluen Lenke til kommentar
petterg87 Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Du tenker ikke tilfeldigvis på den rare lyd bøggen i COD 1.3 og nyere, jeg var forresten den som rapporterte inn feilen, den feilen gjør at eax 3 er direkte ubrukelig i COD. Lyden blir liksom akkurat som om det var 8 bit, helt jævlig. Men så igjen så kan jeg forstå hva du tenker på, lyden i jedi acedemy er helt...... hva skal jeg si, mp3 format dårlig minner det om, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå