jiggsaw Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 noen som har erfaring med dette nettstedet www.quad.no ?? positive/negative???? Videre, hva med merket Asus?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Quad er kjent for god service. Jeg har bare handlet der en gang, og har ingenting å utsette på dem. Asus er også bra, var det noe spesielt du tenkte på? Edit: Ser nå at det er bærbare maskiner vi er inne på. Har ingen erfaringer med bærbare maskiner fra Asus. Endret 6. juni 2004 av Rikky Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Meget seriøs bedrift. De satser på litt mer high end utstyr, for de som vet hva de vil ha. De er ikke de billigste, og ikke de med størst utvalg, men de har folk som vet hva de selger, og har sterk kundefokus, så der blir du tatt på alvor med henvendelsene dine. Erik Lenke til kommentar
jiggsaw Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Takk for svar, ser nok ut til att jeg kanskje satser på en asus ja Har vært innom mange ulike merker, whitebox, tundra synes jeg blir litt "billig" mens Fs, Ibm osv synes jeg er litt dyre i forhold til hva du får..... Asus synes jeg det virker som legger seg midt i mellom kan du si..... er litt i tvil om jeg skal satse på en ultraportabel, men jeg har også litt lyst på en pc jeg kan spille på så den som er hetest for øyeblikket trur jeg vel er denne: Asus Notebook M6800N-Combo 1,5GHz Centrino M6800N-Combo/1560, Pentium-M 1,5GHz, 60GB, 512MB DDR, DVD/CDRW combo 15.1 SXGA+ skjerm, 4xUSB 2.0, firewire, 10/100/1000Mbit LAN, kortleser, 2.6kg 16472,- (inkl. MVA) virker som en knall maskin noen som vet om den drar spill som farcry?? Og så lurer jeg på om noen vet om noen andre asus-forhandlere i norge??? Lenke til kommentar
hce Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har handlet mye på Quad, og er veldig fornøyd med produktene de leverer og ikke minst returordningen. Jeg er dog en bedriftskunde så kan hende vi bli behandlet annerledes pga. det. Er f.eks. ikke noe problem å få erstatningsvare sendt i posten samtidig mens man sender død hardware tilbake. Det hender de roter litt rundt med varer, dog jeg har kun opplevd at de bommer på SCSI utstyr (har fått tilsendt IDE disk array når jeg skulle ha SCSI). Vær obs på lagerstatus! De har for meg hatt en veldig lei tendens til å ha _lang_ leveringstid, da spesielt på utstyr fra compucase. Ellers vil jeg påstå de er en fjellstabil bedrift Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Feilpostet + dårlig emnetittel = stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg