Kirukk Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei.. Jeg lurer på hvordan man kan flytte audio tracks / Grovee clip, enkle takter dvs uten bruk av "Drop & Drag options". Jeg skal bare flytte enkle takter (en elr flere takter).....med "Drop & Drag options" blir det for langt borte elr for tidlig.... Noen som kjenner til det???? Cakewalk Sonar Pro 3 versjonen er det jeg har. Takker. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er bare å høyreklikke og skrive inn manuelt hvor du vil ha dem, om det er hva du mener. Lenke til kommentar
Kirukk Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hei, Hvor skal jeg høyreklikke?? Når jeg høyreklikker på en loop i en audio track får jeg ikke mulighet til å sskrive inn noe manuelt. Når jeg dobbel klikker og er inne på loop construction får jeg heller ikke flyttet enkle takter.... Enkelte loop kan ikke flyttes ved drop & drag for da passer det ikke med takten..... derfor skal jeg bare flytte f.eks en og en takt.... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Høyreklikk på selve clip'et og velg Properties. Se under "In Track"-fliken. Der kan du skrive inn start-tid (og andre parametre). (Det var sikkert det Hidden mente) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå