IntelAmdAti Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) han som var rammet i den andre ulykken, gikk i samme klasse som han andre... Han som var rammet i den andre ulykken, bodde i samme land som han andre... Endret 5. juni 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) samme kommune faktisk... skal ikke du komme med noen psykiske teorier nå? Endret 5. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 jeg ville barre si at han greier seg bra og er lagt inn på stavanger sjukehuset, skal besøke han i mårra tidligt må ha vert helt grusomt og dette 8m (ja det var 8m, ikke 7,5m som jeg tidligere trodde) er han heldig så er han hjemme igjenn om et par dager, han har alt opperert armen sin, tor det ble en velykket opprasjon Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Du må hilse og si god bedring! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Han er på førstesiden i VG og Dagbladet. Heter du Habbestad til etternavn? Vel, uansett, det var da et sinnsykt tårn han hadde bygd! Hils god bedring, da! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 hen hetter habbestad ja, nå skal jeg kjøre og besøke han, http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/06/399780.html Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 uff jeg kan tenke meg åssen det føles når han ser ned å tenker på landinga. kan kanskje ikke helt sammenlignes, men det har skjedd et par ganger jeg har hoppa alt for langt på hopp å landa totalt flatt, da blir tida i lufta utrolig lang før en lander, men blir jo noe annet da på ski siden det blir liksom bueform opplegg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (...) da blir tida i lufta utrolig lang før en lander (...) Det er vel fordi adrenaliet pumper som pokker hvis noe holder på å skje. På samme måte som om hvis du velter et glass med vann så ser du det i "sakte film". Du får ønske broren din god bedring MagE Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 God bedring broren til MagE Men litt overdrevent at det var førsteside i DB og VG Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Men litt overdrevent at det var førsteside i DB og VG jepp... skjedde faktisk en minst like skummel ulykke samme dagen.. men der var det ikke 200 folk, heller ikke en fotograf... har snakket med han på tlf nå, "Skal mer til får å knekke meg" Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 21 kan da umulig er rekorden nå for tida? Men hils til han fra alle oss i forumet da:) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 kom nettopp hjem fra stavanger nå, han var ganske slapp siden han hadde litt lite blod(indreblødnig i nyro) men han sa han prøvde og lande i fosterstilling, d.v.s. dekke til hode og mage med armer og ben. pappa og sykehuset har fått VELDIGT mangen telefoner fra VG og Dagbladet som vil intervjue han, men sykehuset og pappa har blitt enige om at det er alt for tidligt og interjue han i dag, men han får besteme slev i mårra. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) *frippelpost* Endret 6. juni 2004 av MagE Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) *frippelpost* Endret 6. juni 2004 av MagE Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som leker bumpelek her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå