Gå til innhold

skummel opplevelse

MagE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville barre si at han greier seg bra og er lagt inn på stavanger sjukehuset, skal besøke han i mårra tidligt :) må ha vert helt grusomt og dette 8m (ja det var 8m, ikke 7,5m som jeg tidligere trodde)

er han heldig så er han hjemme igjenn om et par dager, han har alt opperert armen sin, tor det ble en velykket opprasjon

Lenke til kommentar

uff jeg kan tenke meg åssen det føles når han ser ned å tenker på landinga. kan kanskje ikke helt sammenlignes, men det har skjedd et par ganger jeg har hoppa alt for langt på hopp å landa totalt flatt, da blir tida i lufta utrolig lang før en lander, men blir jo noe annet da på ski siden det blir liksom bueform opplegg

Lenke til kommentar
(...) da blir tida i lufta utrolig lang før en lander (...)

Det er vel fordi adrenaliet pumper som pokker hvis noe holder på å skje. På samme måte som om hvis du velter et glass med vann så ser du det i "sakte film".

Du får ønske broren din god bedring MagE

Lenke til kommentar
Men litt overdrevent at det var førsteside i DB og VG :)

jepp...

skjedde faktisk en minst like skummel ulykke samme dagen..

men der var det ikke 200 folk, heller ikke en fotograf...

har snakket med han på tlf nå, "Skal mer til får å knekke meg" :yes:

Lenke til kommentar

kom nettopp hjem fra stavanger nå, han var ganske slapp siden han hadde litt lite blod(indreblødnig i nyro)

men han sa han prøvde og lande i fosterstilling, d.v.s. dekke til hode og mage med armer og ben.

pappa og sykehuset har fått VELDIGT mangen telefoner fra VG og Dagbladet som vil intervjue han, men sykehuset og pappa har blitt enige om at det er alt for tidligt og interjue han i dag, men han får besteme slev i mårra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...