MagE Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 broren min nettopp datt 7,5m fra et bruskassetårn han er 18 år, han kommer til og bli helt i orden igjenn heldigtvis, han brakk håndleddet komplisert brakk 1 ribbebein brakk bekken og 2 større kutt i pannen han var bevistløs i ca 1min luftambulansen kom og fløy han til stavanger http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/05/399734.html (den er Veldig unøyaktig, datt 2,5m lågere) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Sykt hva er så sykt med det?? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Skummelt! Men det er bra det gikk bra med han da Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har bare to ting å si, Au... Bruk bedre tau neste gang... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Har bare to ting å si, Au... Bruk bedre tau neste gang... tauen røyk ikkje, det var en stroppe dei brukte som røyk, brukte den tau typen som er nesten umulig og ryke, Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ok, da sier vi; bruk bedre utstyr neste gang. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Ok, da sier vi; bruk bedre utstyr neste gang. , den stroppen hadde røke samme hvem som klatret, jeg ble nesten troffet av det fallende tårnet, 1 kasse landet på foten min, blei VIRKELIGT redd når han låg der med en blod rennene ifra hode EDIT: glemte en b Endret 5. juni 2004 av MagE Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ok, da sier vi; bruk bedre utstyr neste gang. , den stroppen hadde røke samme hvem som klatret, jeg ble nesten troffet av det fallende tårnet, 1 kasse landet på foten min, blei VIRKELIGT redd når han låg der med en blod rennene ifra hode EDIT: glemte en b Skjønner jeg veldig godt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Så til det store spørsmålet: Hva i ****** gjorde han på toppen av et bruskassetårn? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Uff. Ikke bra, håper det går bra med broren din. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Så til det store spørsmålet: Hva i ****** gjorde han på toppen av et bruskassetårn? Det var en ***** konkuranse om å stable mest kasser oppå hverandre... han var 2 i fra å slå rekorden! Det kommer heldigivs til å gå bra med ham, skal si eg var bekymra før eg fikk høre det! Men veldig synd at han ødela handa, nå som det er sommer og alt. Han digger jo wakeboard... Endret 5. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er morsomt å klatre på brus kasser Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Det er også en hobby. Det er en del av et lokalt arangemang som kalles vågen dagen. Her har man mange forskjelige aktiviteter. Blant annet forsøk på å slå norges rekorden på bruskasse stabling (21 er rekorden). Andre ting som er der er trial oppvisning og ta sjangen..... viss du ville vite det... Men vi vestlendinger er vel bare en gjeng med hobbyfolk? Det er morsomt å klatre på brus kasser Ikke viss man faller og stroppen ryker... Endret 5. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Sorry MagE, men nå må du være lurere og lære av din brors feil og ikke prøve å slå rekorden eller noe sånt. Det kan være lurt å holde seg under 100Km/t i 60sone også. Til brormann: God bedring! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 en jeg kjenner måka taksnø på låven, så er det sånn glassfiber drit i noen tak så det blir lyser inne på låven, men denne var da gammel å blitt sprø, så da han tråkka der datt han igjennom å datt ned 11-12 meter nedi en silokom. å lande på frossen silo er som å lande på betong omtrent. han brakk 7 ribbein å foten. han ble ikke bevistløs. ganske utrolig. men det ble ganske lang sjukehus tur å legene var redd ribbeina skulle stikke hull på lungene. men han er helt fin igjen nå, halter litt men. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er morsomt å klatrepå brus kasser Ikke viss man faller og stroppen ryker... Har ikke klart det enda.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Ulykker kommer sjelden alene.. Hørte netopp om en som hadde falt ned i en silo på en gård, i nærheten. Han var også frakta med helikopter Endret 5. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Fikk høre noe enda mer.. han som var rammet i den andre ulykken, gikk i samme klasse som han andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå