Gå til innhold

Hva heter han som spiller hovedrollen i tripple x?

Sarion22

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ganske sarkastisk da. Skjønte at han var alvorlig, men det er egentlig ikke sånt man glemmer. Greit nok at xXx ikke var noen kremfilm der du nesten er "nødt" til å huske, men som regel husker man Vin Diesel fra en film. Hvis ikke har man jo alltids, som nevnt lengre her oppe, us.imdb.com ;)

Lenke til kommentar

Man husker riktignok utseendet og stemmen til den karen. Navnet er jo også noe for seg selv, men det er vel mest de veldig filminteresserte som går rundt og husker på sånt. Eneste jeg kunne navnet på på den alderen, var vel Bruce Willis og Jackie Chan.

Bilfriker husker vel også navnet til den karen. Vi uttaler det vel ærlig talt: "Vinn di(e)sel". Artig.

Lenke til kommentar
Eneste jeg kunne navnet på på den alderen, var vel Bruce Willis og Jackie Chan.

Skal være enig i at alderen kan ha noe å si der. Kommer ofte ganske "teite" spørsmål fra brødrene mine om sånt. Men pleier liksom ikke å sjekke alderen på folk som poster.

Lenke til kommentar

Pappa hadde heller ikke notert seg navnet om han hadde sett den. Men så er jo han førti, og da blir det vel ca. det samme.

Jeg plukker ikke opp alt for mye skuespillernavn nå heller, jeg. Bryr meg ikke så mye... synes liksom bortimot alt vi ser på kino holder en helt akseptabel kvalitet på skuespilldelen. Ellers klarer jeg ikke se en film uten å vite hvem regissøren er, for å si det sånn. Jeg er livredd noen av navnene.

Lenke til kommentar

Skal innrømme det at eg legger ikke så mye merke til navnet på diverse skuespillere og hvilke filmer de spiller i, med mindre de er kjente, eller har gjort seg spesielt bemerket i den/andre filmer. Så kjenner jeg igjen folka og navnene til senere anledninger.

Ta f.eks. The Day After Tomorrow. Husker ikke noen av navnene, og kan heller ikke huske å ha sett noen av de i andre filmer (kan jo seff ha sett de, men...)

Samme med The Hulk. Husket ikke/visste ikke hvem Eric Bana var før Troy. Da ble jeg samtidig minnet på at han hadde spilt Hulken...(en relativt kjedelig film da, noe som egentlig er litt av poenget.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...