inaktiv000 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei, har et eller annet TI4200 kort fra Gainward tror jeg. Ettersom jeg har kjøpt ny PSU som skulle være stillegående, var det skjermkortet jeg hørte i hovedsak. Fant ut at å dra ut ledningen til vifta på kortet hjalp ganske godt For at det ikke skulle bli alt for varmt, satte jeg to vifter beregnet på skjermkort (monteres på siden av kortene, fant ikke bilde). Jeg byttet 5 og 12 volt, slik at de ikke høres. Tror dere dette er trygt? Får jeg noen forvarsler før jeg evt. står i fare for å ødelegge noe? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Mitt ti4200 bare låste seg når vifta hadde stått ei stund EDIT **** Var bare å blåse av støvet som stoppet vifta så virka det fint Endret 2. juli 2004 av Carrox Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Hehe, hvis det begynner å skje får jeg bytte tilbake. Finnes det programmer som overvåker temperatur på kortet? Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 det er ikke sensorer på det skjermkortet, bruk en analog måler Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 For å være helt sikker, kan du jo mekke deg en ny kjøleribbe på da.. Du har sikkert en gammel cpu ribbe en plass, bruk den mvh ballemann Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Nå har det kjørt en del dager uten vifte, går fint det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Det er nok trygt så lenge du ikke får artifacts osv. Spørs jo om du bruker maskinen mye til spilling osv. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå har det kjørt en del dager uten vifte, går fint det Har du kjørt den på max load da? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Mitt GeForce 4 Ti 4800 SE fant jeg plutselig ut av hadde ei ødelagt vifte... Det funka fett forde om. Skrudde av vifta og kjørte videre... ribba var BRENNENDE varm mot fingeren... Bruker bare ei 80 mm papst uten ramme som en festa med strikk: sinnsykt effektivt og dønn stille. Kortet tok ikke skade av å ha kjørt i ukesvis uten vifte!! Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Er ikke det bar å feste på en sånn da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå